SpaceAgent202
Sinds 2001
haha, ik ga nog ff denken wat ik ga doen maa kom er wel uit
thanks for the help !
thanks for the help !
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
thanks for the help !Origineel geplaatst door r.5
Ssssshhht... Je stoort me in mijn concentratie...
Oh ja, papier tape rulez en staat veel stoerder dan van die professioneel uitgeprinte labeltjes...
verder maakt nie uit natuurlijk !
Ziet er goed uitNou was ik ook ontevreden over mijn vroegere methode van labelen. Ik deed het met plakband en papier en dat was lastig schoonmaken bij het vernieuwen van het label.
Nu heb ik een Duitse webwinkel, Labelident, gevonden, die precies heeft wat ik zoek.
Dit zijn de ingrediënten:
Dit is het resultaat:
Wat je nodig hebt is: Kabelbinders met een breedte van 2,5 tot 4,8 mm, plastic labels van 29 x 14 mm en zelfklevende etikettenvan 30 x 15 mm.
Een paar kanttekeningen. Het oppervlak van het label is 29 x 14 mm en dat is niet groot.
Ik heb lang gezocht naar goed passende zelfklevende etiketten, maar de etiketten van Labelident die 30 x 15 mm zijn, zijn het best passend. Je moet er voor het goede een beide kanten een paar millimeter afhalen.
Ook het aantal etiketten (4000) is een beetje teveel van het goede.
Ik was in totaal €36,90 kwijt, waarvan €15,00 verzendkosten. Betaling gaat alleen via bankoverschrijving en ik ontving eerst een rekening zonder "steuer" en later een rekening met "steuer".
Tja. Het blijft wel ff plakken. Als je der geen lucht tussen laat
Ik heb der mn ijskast mee gefixed. Blijft al een paar maanden goed en komt zelfs vrij veel vocht aan.
Je weet wel.. in de deur, waar je je flessen inzet. Was afgebroken. Crêpe tape does it all!![]()

je kan ook bij elke kabel een kaboutertje zetten, je weet wel met zo'n pijpje en dat ie dan op jouw'n verzoek ff met rooksignalen aangeeft welke kabel het pcies is...
dat kost je op jaarbasis ongeveer 5 pakken bambix om ze 'powered' te houden en een handboek rooksignalen nutuulk...
Hoe kom je erop!?
Hoe kom je erop!?