Rare synth opstelling ??

DJOOKbox!

Stamgast
hi.. heb vandaag nieuwste live cd van planet x gekocht. .. das de band van derek sherinian... kweet niet of het hier zo bekend is.. tis progressieve rock namelijk..
maar ik zag op foto's dat hij zijn synths behoorlijk raar heeft staan.. en op zijn site vond ik nog meer foto's .. zoals deze:

PlanetX1.jpg

wat is het nu hiervan?.. er wordt toch altijd zo op gehamerd dat je arm en je hand 1 rechte lijn moet zijn.. dat lijkt me zo erg vermoeiend voor je polsen..

nog een paar foto's .. lijkt wel oftie de ene keer schuiner heeft staan dan de andere keer?

df2k03.jpg

derek201.jpg

je kan hier zien dat ie zijn hammond ook zo neerzet?

Wat een gekke gast joh ;)

Misschein wil die het publiek laten zien hoe goed hij kan spelen...

Laatst gewijzigd:
Lijkt me nou niet bepaald handig om de displays af te lezen als je zo staat om nog maar niet te spreken van 't speelgemak onder zo'n hoek. 't is maar net wat je gewend bent, denk ik ;)

denk dat displays lezen geen bezwaar zal zijn... je skipped toch door je geluiden heen met een footpedal..

Sjonge wat een mafkees. Ziet er nog niet eens stoer uit ook. Ik ken iemand die met z'n synt in z'n nek kan spelen - dat is ook slecht voor je polsen (laat staan voor je nek) maar dat ziet er in iedergeval rete stoer uit tijdens een live optreden...

-- HanzZ

Misschien...

Misschien...

Ik kan me heel in de verte iets voorstellen bij deze inderdaad erg bizarre opstelling..

Vermoedelijk zet ie die bakken zo neer omdat ie staand speelt. Je polsen gaan helemaal aan gort als je dan je synths in 'gewone' stand laat staan..

misschien heeft ie t wel geleerd op zo'n omhang toetsenbordje ofzo

lijkt me niet. hij doet dit nog niet zo lang zo.. toen ie nog bij dream theater speelde had ie ze altijd nog 'normaal' staan ..

Wat craz zegt kan wel kloppen ja. Als je 2.5 uur speelt dan voel je dat wel aan je polsen. Als je staat dan. Ik zit liever. Het allerliefst hoger dan de synths. Dat ik er goed bovenuitkom. Dan zie je me. (Kon je niet zeggen in B.o.Z. De mensen zagen me niet echt. Afentoe een plukje haar.

tja, lijkt me inderdaad duidelijk dat dit je polsen minder belast....maar zie dit ook voor het eerst, grappig...

Kijk: Hij speelt in een progressieve rockband....Dit is zijn manier van "progressief spelen"....
(toch wel een beetje een vreemde kerel)

Ik heb die dirk wel eens gesproken.
hele goede toetsenist maar een
amerikaanse grootbek! Dat hij z'n toetsen zo heeft staan
is zuiver voor de show.
Hij heeft bij de band van Dream Theater
gezeten waar hij na een jaar weer plaats moest maken voor een nog betere keyboard player Jordan Rudess.
Dirk past ook veel beter bij z'n planet x
zeer progressief en van een hoog niveau.
Spelen kan hij wel, maar ik kan niet tegen die amerikaanse
grootheids houding :kont:

Origineel geplaatst door Googol
Spelen kan hij wel, maar ik kan niet tegen die amerikaanse
grootheids houding :kont:

Je gaat toch geen vlieglessen nemen, hè?

Back