Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door druid
In principe was het idee om een MIDI only programma te maken, dat enigzins te vergelijken is met Ableton Live... maar dan anders natuurlijk
Het was echt bijzonder vervelend om hier op het forum te lezen dat Ableton in de komende versie MIDI gaat inbouwen... die mededeling kwam notabene op de dag dat ik definitief geregeld had met mijn opleiding dat ik dit als stage project kon doen.
Maar het is ook een bevestiging van het gat in de markt dat ik zag, en ik hoop door klein te blijven en door mijn eigen kennis en ervaring met muziek software en hardware (en die van de mensen op dit forum) te kunnen komen tot een goed programma en in ieder geval tot een leerzame en leuke stage waar ik mijn hobbie en beroep kan proberen te combineren.
Ik hou jullie van zelfsprekend op de hoogte van wat ik maak en sta open voor allerlei suggesties en ideeën...
Druid

Origineel geplaatst door isnieZot
ik ben eigelijk al heel blij met fruity loops.
misschien moet je gewoon fruity loops hermaken en er een wat stoerdere naam aan geven.
maar realtime timstrechen enzo kan wel handig zijn.
Een combinatie tussen de prettige eigenschappen van FL en het overzicht wat je in bijvoorbeeld cubase hebt, zou mij erg bevallen 
Origineel geplaatst door bombario
Kun je geen virtuele opleg-vellen (weet niet hoe ik het moet zeggen, maar denk aan een overheadprojecter) programmeren waardoor je net als in Fruityloops met 'Link Controller To' en dan draaien aan de hardwarecontroller knoppen van 'alle' softsynths supersnel kunt koppelen?