Gestotter bij Mediaplayer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ikke

Ouwe rot
Telkens ik een MP3, WAV of video file bekijk/ beluister. (Vanop mn HD of stream via IE, speelt geen rol) blijft mn Mediaplayer hangen. Zeer snel, net of je een vertraging van een paar ms toepast.. Ik heb hier tot voor kort geen problemen mee ondervonden maar nu zit er voorlopig een Creative Live! in mn internet/synth comp.

De juiste driver is geinstalleerd, alsook ASIO4all. Maar die zn latency staat helemaal op max (2048 samples)

Weet er iemand wat er verkeerd kan zijn? Is best wel lastig zo muziek beluisteren en internetten.. Om nog maar te zwijgen over hoe mn DVD's draaien! =(
Mn PC zou van 'topkwaliteit' moeten zijn.. (Yeah right..8o) ) Pentium4 + Asus mb met Intel chipset.

Dit slaat nl nergens op want als ik Cubase of Chainer open en synths open, haal ik een latency van minder dan 20ms zonder gestotter enzo! (jawel, jawel.. met een SB Live! !!). Maar een simpele MP3 kan MP dan weer niet aan..:confused:
Zelfs mn laptop Pentium 3 met integreerde soundcard kan meer aan!. Daar kon ik internetten, films bezien en photoshoppen tegelijk, zonder dat hij stotterde of kraakte.

Der moet hier een klein addertje zijn dat ik niet vind. Waar kan ik die adder best zoeken, peepz?

Bericht door een moderator:
Ik denk dat je die adder het best kan zoeken op www.tweakers.net.
Dit is een synthforum, en aangezien deze post niets met synths te maken heeft, gaat-ie op slot.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back