Mackie SR32-4-VLZ Pro: ervaringen?

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Hoi medeforummers,

Ik kan een Mackie SR32-4-VLZ Pro scoren. Is dit een tafel met het gekende Mackiekarakter (fris geluid, geen ruis, goeie EQ's)? Heeft iemand hier ervaring mee?

:doei:

Als de tafel geen gebreken vertoont en je kunt hem voor een goede prijs
krijgen, is mijn advies: DOEN!!
Ik heb zelf de SR24-4 VLZ (geen PRO) gehad en vond dit een fantastische tafel..
Reden dat ik hem heb weggedaan, was dat ik naar 8 bussen toe wilde..
Forumlid Lo-fi heeft hem destijds van me overgenomen en was net zo enthousiast
met deze tafel.

Deze 4-bus tafel is "double bussed". Per bus dus 2 uitgangen, scheelt weer
patchen.

Is dit een tafel met het gekende Mackiekarakter (fris geluid, geen ruis, goeie EQ's)?

Ja! :W

Test hem gewoon goed uit, om te kijken of het geluid echt je ding is. Dat blijft uiteraard
altijd persoonlijk.

Hey Danny, beviel de sound des Sountracs ni?

Een SR is wel een PA tafel, voor de prijs een mooi ding vind ik persoonlijk. Wel totaal anders dan een tafel van Engelse makelij.

Een klein misverstandje ;) .... eerst was er de Mackie en ook al vind ik dit een erg goed merk, ik heb al zoveel positiefs over de Soundtracs gehoord en gelezen dat ik volgende week woensdag de SOLO MIDI ga bekijken/beluisteren/betasten/testen (en negen kansen op de 10 ook liefhebben :luv: ).

M'n eigenlijk droomtafel is de Soundtracs Topaz Project 8 32/8, maar deze staat niet zo gauw te koop, maar de MIDI SOLO zal er qua geluid niet ver afzitten, denk ik. Slaat het toch tegen, kan ik nog steeds op zoek naar die Mackie :)

Thanks voor de reakties, mensen :okdan:

Nou ook nog effe m'n M480 proberen verkocht te krijgen :engel:

:doei:

Origineel geplaatst door Vizion

Ik heb zelf de SR24-4 VLZ (geen PRO) gehad en vond dit een fantastische tafel..
Reden dat ik hem heb weggedaan, was dat ik naar 8 bussen toe wilde..
Forumlid Lo-fi heeft hem destijds van me overgenomen en was net zo enthousiast
met deze tafel.

Ja hoor, prima tafel. Ik heb 'm kort geleden via wat slim op marktplaats kijken ingeruild voor 'n VLZ-PRO versie, met 100 euro winst.... Ha ha!

Maar ik hoor geen verschil, waarschijnlijk omdat ik niet met microfoons werk.

Origineel geplaatst door lo-fi
Ja hoor, prima tafel. Ik heb 'm kort geleden via wat slim op marktplaats kijken ingeruild voor 'n VLZ-PRO versie, met 100 euro winst.... Ha ha!

Maar ik hoor geen verschil, waarschijnlijk omdat ik niet met microfoons werk.

Kijk 's aan... alweer vooruitgang :D
Maar wel bij de SR24 gebleven dus?
Fijn te weten dat je er steeds plezier
aan beleefd hebt :)

Alweer een oudje deze topic,

Klinkt de mackie 24-8bus nou anders dan de 2404 VLZ? Ik heb niet perse 8 bussen nodig, maar wel 24 kanalen en een goeie sound.

ja maar klinkt die vlz nou hetzelfde als de 8 bus?? afgezien van de uitgebreidere eq op de 8 bus????

Volgens mij zijn die 8 bussen beter dan de VLZ kwa geluidskwaliteit. Weet iemand hier meer van?
Klinkt de 1404vlz hetzelfde als de 2404vlz??? En klinkt de 2404vlz weer hetzelfde als de 8 bus???????

De 1404 was ik niet echt over te spreken.

Back