Wie weet er welke instellingen ik moet veranderen om het EXP-2 volumepedaal werkend te krijgen op de Korge N1? In de gebruiksaanwijzing kan ik het niet vinden.
Thanks!
Origineel geplaatst door atkorte Wie weet er welke instellingen ik moet veranderen om het EXP-2 volumepedaal werkend te krijgen op de Korge N1? In de gebruiksaanwijzing kan ik het niet vinden.
Thanks!
Ik zie dat je bericht er al een tijd op staat en misschien heb je inmiddels wel reactie gekregen. Ik ben hier nog niet zo lang lid en vooralsnog geef ik je antwoord op je vraag:
Je moet het knopje 'Performance' twee keer indrukken. Je komt nu in een soort overall submenu. Met de 'page' knoppen ga je naar de pagina waar het pedaaltje staat. Met de 'cusortoetsen' en de '+/-' knoppen regel je de instelling.
Dit heeft effect op al je sounds. Hoe je sounds reageren kan je in de 'user' banken zelf nog aanpassen in de 'Edit' mode.
In tegenstelling tot andere Korg synths moet je dus niet in de 'Global' mode zoeken. Het staat overigens wel in de handleiding, maar niet echt duidelijk.
Misschien overbodig maar je moet het pedaal wel op de juiste manier aansluiten!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.