Iemand Ableton4 al getest??

Jur

abstract
Hallo Mensen,

Ben benieuwd of er hier mensen die zijn die ableton4 beta testen en wat hun ervaringen zijn, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.............

Ben d'r vandaag mee begonnen en tot nu toe werkt alles zonder problemen en erg simpel, ableton style.
Ik denk wel dat ik 'm ga kopen.

Ok, ben eigenlijk vooral benieuwd naar het` midi-gebeuren` kan je dat net zo intuitief gebruiken als de audio in ableton???

groet

Origineel geplaatst door Jur
Ok, ben eigenlijk vooral benieuwd naar het` midi-gebeuren` kan je dat net zo intuitief gebruiken als de audio in ableton???

groet

me too...vooral hoe je met VSTi plugins en/of rewire midi devices kunt opnemen en arrangeren..blijft het steeds bij kleine clipjes of kan je ook echt stukken van 32maten opnemen, quantisen en mee-arrangeren on the fly? en kan je bv ook alles live arrangeren met midi en keyboard controllers en dit dan later in detail nog een keer bewerken in een lineair overzicht? kan je met ableton live 4 ook alle tracks naar losse files exporteren?

Voor wie het nog niet wist: Binnenkort is de beta versie van ableton 4 ook beschikbaar voor publiek die niet geregistreerd staat :) ;)

Origineel geplaatst door chrizz
Voor wie het nog niet wist: Binnenkort is de beta versie van ableton 4 ook beschikbaar voor publiek die niet geregistreerd staat :) ;)

sterker nog: hij zal vast wel een keer te koop zijn in de winkel binnen verloop van tijd :duivels:

Kijk anders ff op 't forum op ableton.com, daar worden alle bugs en bevindingen van testers gepost :eureka:

Back