Beno Maldeno
Ingeburgerd
Het voordeel van de analoge synths is dat ze wel waardevast blijven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Beno Maldeno
Het voordeel van de analoge synths is dat ze wel waardevast blijven
. Tony Banks (Genesis) heeft z'n Juup 8 weggedaan voor 150 pond, en TB-303's kreeg je zelfs bijna gratis bij een pakje cornflakes voordat de retrorevolutie begon. Maar ja, toen was de D-50 ook 't hotste wat je kon krijgen.Ik word een beetje chagrijnig van al die nare marketingstrategieën. Was de verwijzing van de JP80*0 naar de Jupiter serie niet voldoende?
Origineel geplaatst door fuse
Je zou er al bijna eentje kopen om de mensen hier te stangen.![]()
Zéker! Zat aan 't zelfde te denken! En dan 't liefst een MiniMOOG, ofzo op inruilen!orgineel geplaatst door Yoozer
Maar ja, toen was de D-50 ook 't hotste wat je kon krijgen.
Origineel geplaatst door Bass
Als ie ECHT ALLE bekende Roland presets bevat MET Hoover EN Supersaw EN 303 enz.enz koop ik hem wel...

Origineel geplaatst door dione
vanmiddag ff mee gespeeld....mijn indrukken :
- eigenlijk een JV-1080 met veel minder sounds en mogelijkheden...
Origineel geplaatst door Bass
PARDON !!!
Ik heb er bij Nederland Muziek op gespeeld...
Een 1080 klinkt nog altijd beter!
De Juno D klinkt als een MC303 met toetsenbord, bijna een EG101 dus eigenlijk!!
....maar zo klonk ie wel...Pff als het aan mij ligt zou ik nog niet dood naast dat ding gevonden willen worden

Origineel geplaatst door fuse
...Ik zou liever in een kamer met Patty Brard en een pakje lekke condooms worden opgesloten dan zo'n ding te moeten kopen...

Origineel geplaatst door sinew1958
En wat voor nieuws wil jij dan hebben?Analoog?Is er.Va?Is er.Sampling?IS er!Soft-synths?Is er!
En waarom geen verbeterde versies van de populaire synths van vroeger die nu in zijn?Ik zou graag een nieuwe jupiter 8 willen zien ,analoog met de digitale power effects ingebouwd en uitgebreide arpeggio functies en waveforms die je kunt inladen bv.aan een prijs van de andromeda!
Origineel geplaatst door Waveglider
Features
Affordable 61-note synthesizer with 64-note polyphony, improved keyboard feel, and GM2 compatibility
Patches organized in categories such as Piano, Guitar, Orchestra, etc.