Nieuw hier!!

funkdecoder

music is math
Hallo muzikanten!!

Ben hier nieuw en wilde mezelf graag voorstellen :) Ik ben Michal, 19 jaar en studeer in Groningen (filosofie om precies te zijn ;) ) Muziek is altijd een grote hobby van mij geweest en sinds een tijdje ook het maken van muziek. Mijn muzieksmaak is errug breed, maar mijn hart ligt het meest bij experimentele electronica. Namen als Aphex Twin, Autechre, Boards of Canada, Fennesz en Oval zijn bij erg geliefd. Ik weet dat deze namen hier niet bij iedereen meteen een belletje zal laten rinkelen... 8) Toch ben ik benieuwd of er meer mensen hier dergelijke muziek horen. Binnenkort zal ik (hopelijk) wat tracks plaatsen...ben benieuwd wat de reacties zullen zijn :D

De groetjes!!

Michal

Nou mijn eerste vraag: heb je midi in, out en thru?
(aangezien filosofen blijkbaar denken dat ze een ding zijn en dus in gearnieuws posten, Descartes eat your heart out!) ;)

Nu zie ik dat ik per ongeluk in de gearnieuws heb gepost...sorry jongens :) ...en wat betreft Descartes kan ik helemaal met the Q instemmen...ook al dacht hij dat dieren alleen apparaten waren :)

btw...midi in

Re: Nieuw hier!!

Origineel geplaatst door funkdecoder
Namen als Aphex Twin, Autechre, Boards of Canada, Fennesz en Oval zijn bij erg geliefd. Ik weet dat deze namen hier niet bij iedereen meteen een belletje zal laten rinkelen... 8) Toch ben ik benieuwd of er meer mensen hier dergelijke muziek horen.

Michal

Welkom! Aphex Twin en Boards of Canada zijn voor mij helden! Wat voor muziek maak je zelf en wat voor gear heb je?

Re: Re: Nieuw hier!!

Re: Re: Nieuw hier!!

Origineel geplaatst door Frer!k
Welkom! Aphex Twin en Boards of Canada zijn voor mij helden! Wat voor muziek maak je zelf en wat voor gear heb je?

Mijn gear begin ik steeds te uit te breiden. Het hart van de productie is Cubase met sofsynths en Reason als rewire op een laptop. Daarbij heb ik een Oxygen 8...handig bij een laptopje ;) . Mijn muziek varieert enorm. Ik heb ooit van house, techno tot aan drum'n'bass gemaakt, maar de laatste tijd (zo'n jaartje) begeef ik mij op het terrein van ambient, glitch en IDM. Het zullen voor sommige mensen hier heel onbekende genres zijn :) ...het is zeg maar avant-garde, muziek zonder regels. Zoals je merkt heb ik nog niet veel hardware. Dat zal in de toekomst wel (hopelijk) veranderen. Wat voor gear heb jij en wat voor muziek maak jezelf?

De groetjes

Halloooowww..!!

Halloooowww..!!

hallo.jpg

Origineel geplaatst door funkdecoder
Wat voor gear heb jij en wat voor muziek maak jezelf?

uhm tja, ook mijn muziek laat zich moeilijk in een hokje duwen (gelukkig maar), maar invloeden van detroit techno zijn er wel in te vinden. verder vind ik het lekker om puur alleen klankstructuren te maken, dit kan door synthese maar ook door akoestische opnames van piano of harp of dwarsfluit of klarinet of... of...
mijn gear bestaat uit een SY77, Bit99, Micro Modular en Alpha Juno en verder een zooi VST's ofcorso en een computer en monitors
succes en laat ons wat dingen horen wat je gemaakt hebt so far!

hartelijkwelgekomenhier hier.....hier................hier

:biertje:

welcome en aphex twin en boards of canada zijn helemaal tegek :halleluja mijn belletje rinkelt wel bij deze namen en vergeet squarepusher voral niet mijn expirimental idol:engel: o jah en kent er iemand hier bogdan razynski die maffe pool maakt ook vette glitch

Laatst gewijzigd:
welkom:biertje:

Ebu :kimono:

Bij mij rinkelen de belletjes wel keihard(en dreunen lkkr door :) ) als je het over idm hebt hoor.... :dj:

Back