Behringer - SL 3242 FX pro

mindscan

The Perspective
Heeft iemand de Behringer - SL 3242 FX pro in huis?
Zo ja hoe bevalt deze mixer?
En zijn de interne fx te gebruiken?

Ik zelf heb namelijk een behringer mx3282a, en wil deze misschien
verkopen en er een andere voor terug kopen.
Dus ik ben me een klein beetje aan het oriënteren.

Attachments

• behringer-sl3242fx_pro-tb.jpg
    behringer-sl3242fx_pro-tb.jpg
    2,5 KB · Bekeken: 162
Ik ga het helemaal anders doen!

Ik ga me oriënteren op een mackie onyx 1620.
Omdat ik toch teveel inputs heb, en ik nu echt geen synths meer bij ga kopen,
hoef ik geen 32 inputs meer, 16 is voldoende.

Dus binnenkort een behringer mx3282a in de aanbieding, met flightcase.

sl2442

sl2442

ik heb de sl 2442, tot nu toe bevalt ie prima, alleen jammer dat op de laatse 2 stereo inputs geen eq's zitten, effecten zijn prima bruikbaar, ze zijn practisch gratis, maar een galmpje of delay is prima zoals ik al zei, geen ruis of brom en een lekkere stille interne voeding, geen adapters ofzo dus. Voor die 500 euro is het echt het meest veelzijdige wat je kan kopen, met dit aantal inputs wel te verstaan, ik ging voor een yamaha 16/4/2, maar die was uitverkocht, toen mocht ik deze meenemen om te proberen en venetueel binnen 2 weken terugbrengen, das nu 2 maanden geleden dus.......:koffie:

Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Origineel geplaatst door mindscan
Heeft iemand de Behringer - SL 3242 FX pro in huis?
Zo ja hoe bevalt deze mixer?
En zijn de interne fx te gebruiken?

Ik zelf heb namelijk een behringer mx3282a, en wil deze misschien
verkopen en er een andere voor terug kopen.
Dus ik ben me een klein beetje aan het oriënteren.

Ik heb een 2442FX-Pro en ik ben blij als dat ding vervangen is door een Yamaha o2r,
Wat een ruisgenerators die dingen zeg, korte faders, suxxort achteraf ook, de knoppen en faders voelt aan als playmobiel
maar goed, m'n eerste mixer en iedereen maak wel eens een foutje met een aankoop hè :D

Re: sl2442

Re: sl2442

Origineel geplaatst door hisolid
ik heb de sl 2442, tot nu toe bevalt ie prima, alleen jammer dat op de laatse 2 stereo inputs geen eq's zitten, effecten zijn prima bruikbaar, ze zijn practisch gratis, maar een galmpje of delay is prima zoals ik al zei, geen ruis of brom en een lekkere stille interne voeding, geen adapters ofzo dus. Voor die 500 euro is het echt het meest veelzijdige wat je kan kopen, met dit aantal inputs wel te verstaan, ik ging voor een yamaha 16/4/2, maar die was uitverkocht, toen mocht ik deze meenemen om te proberen en venetueel binnen 2 weken terugbrengen, das nu 2 maanden geleden dus.......:koffie:

hebben we het over dezelfde plank ???

:confused:

Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Origineel geplaatst door Carnivore
Ik heb een 2442FX-Pro en ik ben blij als dat ding vervangen is door een Yamaha o2r,

tja, wel een vergelijking zeg......

hoeveel zou dat schelen in nieuwprijs ?

Re: Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Re: Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Origineel geplaatst door RpW
tja, wel een vergelijking zeg......

hoeveel zou dat schelen in nieuwprijs ?

Ja ok, was/is idd appels met peren vergelijken, maar wat ik bedoelde is dat je beter in 1x doorspaart en iets echt goeds koopt dandat je achteraf een hoop ergernis hebt, het lijkt mij nl. dat de meeste users hier meer dan serieus met hun hobbie bezig zijn

Re: Re: Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Re: Re: Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Ja ok, was/is idd appels met peren vergelijken, maar wat ik bedoelde is dat je beter in 1x doorspaart en iets echt goeds koopt dandat je achteraf een hoop ergernis hebt, het lijkt mij nl. dat de meeste users hier meer dan serieus met hun hobbie bezig zijn

ja, da's ook weer waar. Maar ja, niet iedereen heeft genoeg geld om zo'n echte goede maar zeer dure tafel aan te schaffen. Je wilt tenslotte ook wel een keer muziek maken en niet eerst 4 jaar moeten sparen......

Re: Re: Re: Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Re: Re: Re: Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Origineel geplaatst door RpW
ja, da's ook weer waar. Maar ja, niet iedereen heeft genoeg geld om zo'n echte goede maar zeer dure tafel aan te schaffen. Je wilt tenslotte ook wel een keer muziek maken en niet eerst 4 jaar moeten sparen......

Uh... je vind ze al vanaf 1800 € op marktplaats hoor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Behringer - SL 3242 FX pro

Uh... je vind ze al vanaf 1800 € op marktplaats hoor

dus nog altijd 4x meer dan die behringers...

edit: grof gerekend, maar toch meer dan 3x. voor een nieuwe met 2j garantie. analoog vs. digitaal ook.

Laatst gewijzigd:
precies

precies

tis inderdaad geen vergelijk, we hebben het hier over een analoge tafel van 569,= nieuw, met alles er op en eraan, veel inputs, 2 effecten, nette stille voeding ingebouwd, nog een aantal andere gadgets die je alleen op een Behringer vind, gewoon een leuke tafel, volledig zonder concurentie in die prijs klasse.... :okdan:

Back