iam
Ingeburgerd
Wat zijn jullie meest gebruikte settings? zowel orgel (vermeld de drawbars effecten enz) als de EP's (idem dito)
Hebben jullie al nieuwe sounds gedownt? ik gebruik die clav niet veel (mss omdat ik er gewoon niet mee kan werken
) dus zit er aan te denken die te laten voor een ander rhodes type...
de acc.piano ben ik ook niet echt tevreden van, maar daarvoor heb ik de NE ook ni gekocht
in mijn A-bank staan vooral de piano's en dat vind ik nogal jammer... ik kan gewoon nog niet echt met de hammond overweg
A1= Wurly zonder meer
A2= Rhodes1 met ietsiepietsie tremolo
A3= Wurly met wahwah2 (ook een weinig)
A4= Elec.piano met beetje chorus1
A5= Hammond (instellingen pruts ik nog wat mee :confused: )
A6= Rhodes2 met Leslie (fast) aan + tremolo
A7= El.piano puur
A8= Rhodes2 met overdrive op 3
Ik ben iig geval benieuwd naar jullie instellingen (en/of sites waar andere instellingen te vinden zijn
)
greetz,
iam
Hebben jullie al nieuwe sounds gedownt? ik gebruik die clav niet veel (mss omdat ik er gewoon niet mee kan werken
) dus zit er aan te denken die te laten voor een ander rhodes type...de acc.piano ben ik ook niet echt tevreden van, maar daarvoor heb ik de NE ook ni gekocht

in mijn A-bank staan vooral de piano's en dat vind ik nogal jammer... ik kan gewoon nog niet echt met de hammond overweg
A1= Wurly zonder meer
A2= Rhodes1 met ietsiepietsie tremolo
A3= Wurly met wahwah2 (ook een weinig)
A4= Elec.piano met beetje chorus1
A5= Hammond (instellingen pruts ik nog wat mee :confused: )
A6= Rhodes2 met Leslie (fast) aan + tremolo
A7= El.piano puur
A8= Rhodes2 met overdrive op 3
Ik ben iig geval benieuwd naar jullie instellingen (en/of sites waar andere instellingen te vinden zijn
)greetz,
iam

zo'n gave bak