jes303
DIY brain mods
ik ben al een poosje op zoek naar hele eenvoudige platenbakken, voor thuis, dus geen dj cases. hoe eenvoudiger - lees: zonder tierlantijnen kortom strakker - hoe beter. curverboxen hebben de juiste maat heb ik begrepen maar die zien er niet uit. het enige wat een beetje in de buurt is de bak hieronder (zie plaatje), maar ook deze heeft weer randje en greepjes waar ik niet op zit te wachten bovendien zoek ik iets in een liefst zwarte kleur (spuiten kan maar liever niet) of transparant.
zelf maken is eigenlijk geen optie omdat ik geen tijd hiervoor heb en de juiste materialen zijn ook tamelijk prijzig of ondoenbaar om zelf te verwerken (denk aan perspex of polyester). mdf of multiplex vallen voor mij af, te grof.
kortom ik zoek eigenlijk iets met een beetje design, maar ja dat is ook niet te vinden dus... iemand tips?
zelf maken is eigenlijk geen optie omdat ik geen tijd hiervoor heb en de juiste materialen zijn ook tamelijk prijzig of ondoenbaar om zelf te verwerken (denk aan perspex of polyester). mdf of multiplex vallen voor mij af, te grof.
kortom ik zoek eigenlijk iets met een beetje design, maar ja dat is ook niet te vinden dus... iemand tips?
) is een stuk minder "scherp" als het plaatje hierboven doet vermoeden.

werd, niks goed gevonden. tot nu dus. enfin:

Die ga ik halen!!