wie weet waar mooie platenbakken te vinden zijn?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tja, het is inderdaad geen koopje. Ze zijn ook duur geworden, ik kocht indertijd een kast van 5 x 8 vakken voor iets van 1400 gulden, nu kost 'ie kennelijk exact hetzelfde in euro's... Maar ja, ik neem aan dat ze ook niet zoveel dozen schuiven als de Ikea. En hoewel mdf ook geperst hout is, 't is ook wel een stuk slijtvaster dan die lagen geperst hout met stroken karton van Ikea.
Het is ook maar een suggestie voor Synthiaks omdat die een niet standaard opzet wil, en dan is zoiets als dit ideaal. Volgens mij moet je zoiets ook wel zelf kunnen maken als je een beetje handig bent. Een plaat mdf is ook niet zo akelig duur, en bij sommige bouwmarkten kun je het voor een paar cent per snede exact op maat laten zagen.
En tenslotte: expedit is inderdaad prima verder, heb er zelf ook van 2x4 waar m'n platenspelers op staan.

by elke bakker op de hoek
kom om 6 uur smoprgen en se zijn gratris af te halen whiehaaaaaa
werkt wel krat perfect voor platen

Misschien is dit iets voor jou?

http://www.qube-system.nl/

Ik heb dit systeem zelf al bijna 10 jaar. Erg handig, zeker als je andere opstellingen wil die je bij Ikea niet krijgt. Is wel veel duurder dan bij Ikea, maar hoe groter je hem koopt, hoe goedkoper hij relatief wordt omdat je de kast per vierkant blok koopt. Als je handig bent kun je het natuurlijk ook zelf zo maken... Ik ben niet zo handig, heb er wel zelf nog deurtjes voor gefabriceerd want die prijzen sloegen echt nergens op.

Als je bij foto's kijkt op de site dan is het rode systeem precies wat ik zoek. Het is inderdaad prijzig dus ik zal eens kijken of ik wat handige Harries kan vinden.

:okdan:

maar dat zijn nog kleintjes, Ikea is redelijk goedkoop voor veel platen en toch wel stevig

De chemobox!

Ideaal...Heb je er vast wel 1 van staan. De rest van de straat gebruikt m toch niet, alle batterijen gewoon in de GFT :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back