bambamstudio
Certified MoogPro
Ik werk ook met 2 yamaha mixers, en in de zangcabine staat nog een Behringer.
En inderdaad, een patchbay is een must!
En inderdaad, een patchbay is een must!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat ligt er maar net aan, voor projectjes perfect, maar wil je echt kwaliteit en zo weinig mogelijk ruik, kan je beter 1 goeie mengtafel kopen. (geen behringer)Origineel geplaatst door mono-poly
pfff keuze word er niet makkelijk op zelf lijkt me meerdere kleinere mixers fijner dan 1 grote zodat je je mixer bij je apparaten in de buurt heb lijkt me zowiezo ook best makkelijk voor live. maar ben er dus nog steeds niet uit
wil je proffesioneel of niet?Origineel geplaatst door Blinx
Als je een groot mengpaneel dan gaat nemen vind ik behringer best wel geschikt want die eurodesk dingen zijn volgens mij toch best wel goed...

Origineel geplaatst door Gitaarwerk
wil je proffesioneel of niet?![]()
neej serieus.. het zijn 'leuke' dingen.. zeker voor homestudio gebruik.. maar er zijn zat redenen waarom ik er geen zou kopen
(met grote name de EQ, dies kut, preamps zijn ook neit zuper,
slechte tuisverhoudingen (al beweren ze vanniet))
ze hebben hele mooie mogelijkheden, maar ik ga dan ngo eerder voor een spirit tafel...
op gathering of tweakers zit een profi studio man, die heeft me ook laten zien waarm behringer niet goed is gewoon.. en daar ben ik me nu bewust op.. ok, je kan niet klagen voor het geld, maar wat wil je er precies mee dan?![]()
absoluut neit.. kijk maar naar die dj mengtafels enzo.. die zijn geweldig...Origineel geplaatst door bikkel
Niet alles van Behringer is per defenitie kut......

Origineel geplaatst door Gitaarwerk
op gathering of tweakers zit een profi studio man, die heeft me ook laten zien waarm behringer niet goed is gewoon..
)HillieOrigineel geplaatst door krz
Wat is z'n nick?

Ik wil dan me huidige mixer (Behringer MX2802) gebruiken om m'n kick doorheen te gooien en over een paar kanalen door te lussen om 'm zo lekker te oversturen enzo en dan door een compressor te halen en 'm over een kanaal op de eurodesk te gooien...goed idee? ik word er nl. scheitziek van om m'n kick alleen maar software-matig te oversturen en na 't inladen erachter te komen dat 'ie niet in m'n track pastOrigineel geplaatst door Gitaarwerk
absoluut neit.. kijk maar naar die dj mengtafels enzo.. die zijn geweldig...