[track] beetje prutsen

Arv

Robot
Was een avondje aan het klooien met de R8 drummachine en daar rolde een trackje uit. Is eigenlijk meer een soort jamsessie.
Alles trax op aparte sporen op de mengtafel en dan opnemen maar en alles op gevoel inmixen. Is echt veel leuker dan alles programmeren!

Euh, ja dus R8 en ook nog een beetje de RS7000 en de SY77 voor de "bass"

http://home.deds.nl/~arvmusic/own music/arvprul00001.mp3

gr
Arv

heeft wel wat! geluiden klinken lekker catchy, SY77 is ook altijd prettig om zaken mee te doen jaja, dat zeg je zeker omdat je er zelf ook een hebt
misschien iets meer variatie en melodie, maar op het goede spoor! :)

Noem je dit prutsen?! Gave patterns, man! Gave sounds ook, ik heb blijkbaar heel verkeerd beeld van de R8, want zitten erg gave sounds tussen... kwamen alle drumsounds uit de R8 of ook een paar uit je RS8000 sampler?

Ik vind 'm juist interessant genoeg blijven zes minuten lang..., maar ik hou ook van originele drumpatterns.

Greetings,
Vincent

yep alle drums komen uit de R8. Ik heb de SN-R8 10 data rom voor de 909 drumgeluiden. Het programmeren met de R8 is ook een eitje.. gewoon lekker rossen op de pads! :D

Arv

Bizarre snare.

Ik vind het begin ergens op lijken kan het alleen even niet plaatsen.

als je lead begint te vervelen wordt het bij de 3.45 anders en wil je weer doorluisteren.
Ik vind het een lekker nummertje..

Luister hem nog een keer, maar die lead vind ik een beetje simpel.. maar na een tijdje maakt het niet meer uit.
:)

begint lekker, maar de lead die erin komt op ongeveer 1min. vind ik echt 3x nix. Sorry. Dat geluid wat er vanaf het begin inzit heeft wel iets orbital achtigs (=mooi!). Kan wel horen dat het nog niet echt uitgewerkt is, maar ik denk dat er meer van te maken valt. Ben benieuwd naar een tweede versie.

Origineel geplaatst door Arv
yep alle drums komen uit de R8. Ik heb de SN-R8 10 data rom voor de 909 drumgeluiden. Het programmeren met de R8 is ook een eitje.. gewoon lekker rossen op de pads! :D

Arv

Lekker trackie! De lead mag van mij variabeler...maar voor de rest klinkt ie lekker!
Wat bedoel je met programmeren van de R8 trouwens...de sounds of de patterns? zoja, sync je die patterns dan met rs7k ofzo?

Leuk gedaan in ieder geval! Keep it up!

Origineel geplaatst door LoFiye
Lekker trackie! De lead mag van mij variabeler...maar voor de rest klinkt ie lekker!
Wat bedoel je met programmeren van de R8 trouwens...de sounds of de patterns? zoja, sync je die patterns dan met rs7k ofzo?

Leuk gedaan in ieder geval! Keep it up!

yup, gewoon syncen met midi!

@Hover: niet dat ik weet. ik heb het plaatje uit een groter plaatje geknipt wat ik op een site vond van Chris Cunningham (die heeft window licker oa geregiseerd)
maar heeft six zo een zelfde gehad dan? als dat zo is is dat wel toeval zeg

Beste Arv,

Wil je dit aub geen prutsen of prul noemen ??
Het is nl :okdan:

Alleen het einde is een beetje saai....

Back