[HARDCORE] what the fuck

Mis een mooi intro. Geluidje wat je er bij 0.28 ingooit misschien wat eerder plaatsen, klinkt anders zo saai, wel leuk geluidje voor de rest. Bij 2.09 stop je iets te abrupt met je geluidje, misschien ff wat beter afbouwen of zo. Bij 2.51 of bij 3.02 zou ik weer terug komen met je geluidje zo als je bij 3.39 hebt gedaan.

Klinkt niet slech over het algemeen maar vind het een beetje te leeg klinken voor de rest.

Waar heb je het mee gemaakt als ik vragen mag?

dank je wel :D ik moet er idd nog wel ff een introtje bij fixxen en een einde natuurlijk
ik heb dit trouwens met fruity, pro 53, en de oddity + samples en effecten gemaakt

Ik vindt dit wel de minst goede die ik tot nu toe van je heb gehoord. De melodie kan me niet echt boeien en er zitten nog een hoop schoonheidsfoutjes in. Ook heb ik het idee dat het 3-4 ritme niet echt goed ik de maat zit. Ligt misschien aan mij(kom net uit mn werk en ben een beetje brak..) of omdat het met een soort van tracker gemaakt is.

Maar ondanks dat steek je nog steeds boven de rest uit ;)

dank je wel :halleluja

we hebben dit nummer in een paar uurtjes in mekaar geflanst dus t kan idd wel dat er wat dingetjes niet kloppen.
alleen dat je zegt dat de maat soms niet helemaal klopt is dat alleen bij de synth of ook bij de drums en percussie? want als t alleen bij de synth is kan t door de delay komen (zit nogal een zware overheen)

niet echt m'n ding...
maar zoals boven al gezegd. wel ff die schoonheidsfoutjes deruit halen... dan is de track al veel volwassener

Origineel geplaatst door doops
dank je wel :halleluja

we hebben dit nummer in een paar uurtjes in mekaar geflanst dus t kan idd wel dat er wat dingetjes niet kloppen.
alleen dat je zegt dat de maat soms niet helemaal klopt is dat alleen bij de synth of ook bij de drums en percussie? want als t alleen bij de synth is kan t door de delay komen (zit nogal een zware overheen)

Nee, ik bedoel niet de delay.

Ik weet niet hoe fruityloops werkt, alleen toen ik nog fasttracker/axs gebruikte, maakte ik nooit 3/4 ritmes, omdat het aantal lijntes waar je de geluiden kon plaatsen, alleen door 4 te delen waren ipv door 3(veel beter kan ik het ook niet uitleggen).

Dan krijg je zoiets als dit:

C-2
-
-
C-2
-
C-2
-
-
C-2

Of je snapt het, of je snapt het niet :)

ik zet mnfruityloops op t dubbele aantal bpm (dus 180 = 360) en dan

c2
-
-
-
-
c2
-
-
c2

en dan klopt ie naar mijn weten :)

Laatst gewijzigd:
k heb ff een plaatje dat je snapt wat ik bedoel 8)

Attachments

• fl.jpg
    fl.jpg
    12,1 KB · Bekeken: 74
Nee, dan heb ik het toch goed gehoord.

Een 3/4 ritme is dit:

C-2
-
-
C-2
-
-
C-2
-
-
C-2

De ruimtes moeten altijd even groot zijn zeg maar. Als je een programma als cubase hebt, moet je maar eens kijken in de midi-editor en dan 8. als template kiezen. Ik denk dat er in een programma als fruityloops ook wel iets op te vinden is.

En je moet ook wel goed luisteren wil je het horen hoor..

lekker knallen hoor!

lekker knallen hoor!

howdie,
ik heb verder nog geen tracks van je gehoord maar ik vindt het zeker niet onaardig.
inderdaad wel stukken beter als wat ik regelmatig hier voorbij hoor komen.

groeten,

dj japs

bedankt voor de feedback
ik zal is kijken of ik dat ritme kan veranderen

klinkt strak hoor hier en daar wat schoonheidsfoutjes maar moet zeggen kan het wel waarderen. Keep it up zou ik zeggen. En een intro nee joh, neem gewoon een flinke break midden in. Die vage intro's kennen we nu wel.

dank je k zal is kijiken wat dr aan die break te doen is :okdan:

2 unholy ik heb al ontdekt wat je bedoelt en k weet nu hoe t wel moet nog bedankt daarvoor :halleluja alleen dat ga ik in mn nieuwe nummers wel toepassen want om dit nummer nu helemaal aan te passen zie ik ook niet zitten :P

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door doops
dank je k zal is kijiken wat dr aan die break te doen is :okdan:

2 unholy ik heb al ontdekt wat je bedoelt en k weet nu hoe t wel moet nog bedankt daarvoor :halleluja alleen dat ga ik in mn nieuwe nummers wel toepassen want om dit nummer nu helemaal aan te passen zie ik ook niet zitten :P

:okdan:

dit is wat je bedoelt toch?? volgens mij moet is zo kloppen

Attachments

• fl.jpg
    fl.jpg
    19,5 KB · Bekeken: 80
Ik ben niet zo'n hardcore liefhebber, maar ik moet zeggen dat het best wel goed klinkt. Leuke effecten erdoorheen gemaakt, zo in ieder geval wel een leuk intro ervoor zetten en op het einde niet het nummer afkappen, maar langzaam laten uitsterven of zoiets.

Phochos:D

stukken beter :D
dat was iets waar ik me al een tijdje aan ergerde k wist alleen niet hoe t moest

Origineel geplaatst door The Unholy

De ruimtes moeten altijd even groot zijn zeg maar. Als je een programma als cubase hebt, moet je maar eens kijken in de midi-editor en dan 8. als template kiezen.

3/4 is een wals maar de nootsoort heet een triool. In Cubase is dit niet 8. maar 8T

:geslaagd:

Back