[HARDCORE] what the fuck

Origineel geplaatst door RezonatoR
3/4 is een wals maar de nootsoort heet een triool. In Cubase is dit niet 8. maar 8T

:geslaagd:

Je hebt gelijk ja.

Of het nou een wals is of een triool, hij begrijpt toch wat ik bedoel? Ik kom ook niet van het conservatorium.. :)

eigenlijk zou ik me dood moeten schamen ik heb een jaar les gehad op t conservatorium :o: :bekdicht:

:dubbel: Ik blijf zo'n kick gewèldig vinden!!

Grappig nummer verder.

Ja, sorry hoor dat ik zo overdrijf over dat sampletje, zo erg is het nou ook weer nie hoor, maar af en toe kan ik er gewoon een beetje saai van worden dat er in hardcore tracks zo vaak van zulke sampletjes of die net weer een piepklein beetje anders zijn zitten, je weet wel, fuck this, fuck that, fuck you, fuck me, motherfucker, fatherfuckster, enz, enz...
Maar ik vond de track echt wel goed verder. Vooral ook hele leuke variaties in de kick enzo.:okdan:

maakt niet uit joh, je hebt ook wel enigsinds gelijk :engel:

2 zoidsity: wat is er met die kick dan??

tnx voor de feedback

Nou, ik vind dat je wel leuke ritmische geintjes uit hebt gehaald met die kick, met van die hele korte strakke drops en zo=)

Ik weet niet wat je er nou precies aan veranderd hebt, maar hij klinkt wel beter man!

Als je een keertje een demo gaat opsturen zou ik deze er op zetten.. :okdan:

leert men dit tegenswoordig op het conservatorium ????

HAKKKÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

ik heb niet echt op t conservatorium gezeten ;) ik deed een opleiding audio visueel medewerker en daar kon je muziek lessen bij kiezen dat heb ik toen gedaan en toen kregen we op t conservatorium in rotterdam van examenkandidaten van daar ;)

en dat ie nu anders klinkt kan kloppen ik heb de reverb en delay instellingen helemaal anders gedaan en dat scheelt een hoop :D
ennuh op een demo gaat ie zeker

Laatst gewijzigd:
Ik ben nu die update aan het luisteren. Goed werk.

Die intro is nu iig beter. Bij de kick zit nu meteen een melodietje. Alles komt nu wel beter uit.

ik doe alles met fruity, cool edit en vsts :)

Back