Hover
-
Ik ben op zoek naar een toestel dat orgelgeluiden kan voortbrengen, niet de typische Hammond orgelgeluiden maar wel die die je uit een kerkorgel tevoorschijn tovert.
Ik heb al even zitten luisteren naar wat demo's van de Hammond XM-1 maar dat zijn allemaal de typische Hammond geluiden. Op zich is daar zeker niets mis mee.
Samplen is (voorlopig) geen optie aangezien ik nog geen sampler heb (en daar ook geen verstand van heb
)
En uiteraard heb ik liever geen zin om een kerkorgel in m'n setup te gooien, ik vrees dat ik daar ff geen plaats voor heb.
. Ook zo'n 'minikerkorgel' is out of the question.
Zijn er misschien andere soundmodules waarin er lekkere, vette kerkorgelgeluiden sluimeren :confused: die je gewoonweg uit je sokken kunnen blazen 8P
Ik heb al even zitten luisteren naar wat demo's van de Hammond XM-1 maar dat zijn allemaal de typische Hammond geluiden. Op zich is daar zeker niets mis mee.
Samplen is (voorlopig) geen optie aangezien ik nog geen sampler heb (en daar ook geen verstand van heb
)En uiteraard heb ik liever geen zin om een kerkorgel in m'n setup te gooien, ik vrees dat ik daar ff geen plaats voor heb.
. Ook zo'n 'minikerkorgel' is out of the question.Zijn er misschien andere soundmodules waarin er lekkere, vette kerkorgelgeluiden sluimeren :confused: die je gewoonweg uit je sokken kunnen blazen 8P

, wel zonder de drawbar module. ( 't zou de laatste zijn die ze hebben)
en ik hou toch zo van pijpen >:|

, of is het Stef Meeder?
-hole