[wedstrijd] Experimentele electronische muziek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja man. Ik hou het niet meer.
Net zoiets als je heel nodig moet plassen maar er in geen wegen of velden een WC te spotten valt en je omringt bent door politieagenten. :frons:

nog 1

Gemaakt met een half blote PSS570 en wat natte vinger werk!

Origineel geplaatst door fuse
Ja man. Ik hou het niet meer.
Net zoiets als je heel nodig moet plassen maar er in geen wegen of velden een WC te spotten valt en je omringt bent door politieagenten. :frons:

Ja kutman, stresssss, streesssss maar nog ff en de opluchting komt...
Voordeel van dat soort situaties is dat het een enorme boost aan je creativiteit kan geven, ben benieuwd wat voor moois er nog meer langs gaat komen de laatste 70 minuten... (gaaf phochos & arv!).

Maar nu is het toch wel over & uit met deze contest, meneer Fuse? :D
Tijd om de stemmen te gaan verzamelen!

Ik zal zometeen even een verzamelpostje maken met alle ingezonden titels.
(topic gaat tot die tijd even dicht voor onderhoud).

Als de geachte stemmers (iedereen mag meedoen) dan even iedere keer kruisjes achter één titel naar keuze zetten, dan zien we vanzelf hoe het is afgelopen. Als we nou ieder één keer 3 kruisjes plaatsen, één keer 2 kruisjes en één keer 1 kruisje? Geeft je de mogelijkheid om een beetje te nuanceren, en we zien dan eenvoudig wie er heeft gewonnen.
AUB niet smokkelen met de kruisjes, dan?

Ik stel voor dat we over 14 dagen kijken wie de terechte winnaar is! (niet dat dát zo belangrijk is... :D)

Op verzoek topicstarter weer even geopend.
Betekent dit, dat we nog een verlate inzending van Fuse kunnen verwachten?

Ik probeer later vandaag even de enquete op te stellen...

:slotje:

Fuse, je bent een lekkere! Eerst pb'tjes sturen en 't dan laten afweten? Kom op zeg, posten jij! :smeris:

Ik heb helemaal geen idee waar je het over hebt.

Als jullie denken dat ik iets ga posten qua inzending dan zitten jullie allemaal dingen verzinnen.

Lezen schijnt nogal een uitdaging te zijn voor sommigen. :P

Gooi maar gewoon dicht hoor.

Nou, daar was de man met het hangslot (weer): :slotje:
Opengooien berustte op een misverstandje, laten we het daar maar op houden... :)

Voorlopig gaan we HIERRRR verder met het insturen van beoordelingen! See you there...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back