*IDEE voor DSF* Equipment lists!!

*IDEE voor DSF* Equipment lists!!

• Ja, is best leuk

Stemmen: 42 75,0%
  • Nee, niet leuk

Stemmen: 5 8,9%
  • lekker belangerijk....

Stemmen: 7 12,5%
  • geen mening

Stemmen: 2 3,6%

• Totaal aantal stemmers
    56
Origineel geplaatst door Twin-x

Kan je er ff kleine letters van maken jou gear list is aardig groot namelijk.

ehm hoe maak ik kleine letters?
of ik verkoop gewoon wat !!

groetjes dennis 8)

ehm gelukt

Laatst gewijzigd:
voila ik heb t ook ff bijgewerkt

Zoiets?

Ow en om het wat overzichtelijker te maken voor de niet-html'ers onder ons:

Om iets vetgedrukt te maken gebruik zet je <B> voor de tekst die je vet gedrukt wilt hebben en </B> er achter!

<B>voorbeeld</B>

En om een regel af te breken gebruik je de <BR> code achter de regel die moet eindigen!

Tot zover deze korte cursus HTML

Last edited by a moderator:
Ik heb de namen van de fabrikanten maar weggelaten.. ;) En nu nog leren muziek maken.. :)

Laatst gewijzigd:
Hoezo merknamen? Da's toch dubbelop? Mag aannemen dat je zelf de type's wel aan de merken kunt hangen. ;)

Ehrm......

ZIEK!

Origineel geplaatst door fuse
Hoezo merknamen? Da's toch dubbelop? Mag aannemen dat je zelf de type's wel aan de merken kunt hangen. ;)

Ehrm......

ZIEK!

zo wordt het nog een leuk spelletje ook!

nope..... Zoveel Yamaha spul... Waarschijnlijk zou ik constant niezen in je studio... En een 909 die niet gebruikt wordt..... aaaaaaargh... ;) Maar goed.... We moet on-topic blijven.

Hatsie!

p.s. De verkoper in de zaak waar ik mijn laatste nieuwe apparaat gekocht heb (de Scom4) was erg vriendelijk! ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
zoiets?

Ja, ik kan ook al mijn softwareprogramma's op gaan noemen en de namen van al de chips op mijn moederbord... zo krijg ik ook een grote lijst... ;).

Origineel geplaatst door DJ41

Ja, ik kan ook al mijn softwareprogramma's op gaan noemen en de namen van al de chips op mijn moederbord... zo krijg ik ook een grote lijst... ;).

Laat mij nou ook een beetje patsen :dj:

Back