welk apparaat heb JIJ ooit gekocht,.. en achteraf nog nooit gebruikt..?

O ja, cubase lite pakketje (zo een met floppy geloof ik..) heb ik nog ergens liggen. Ooit gekocht voor 80 gulden?
Hmm, zal wel een keer bij t oud vuil belanden..

Heb mijn Focusrite mixmaster van afgelopen zomer nog steeds niet aangesloten.
Door 'tijdgebrek' en ik stel het nu nog maar even uit omdat ik binnenkort ga verhuizen. Zal hem na de verhuizing eens aansluiten en kijken of ie bevalt, zo niet dan gelijk verkopen en een kijken of mijn afluistering wat beter kan.

Ongelofelijk hoe koopziek men hier is. :engel:
Er biij mij ook 1 ding nog nooit aangeweest en wat er nog steeds staat: Alesis 3630 compressor. Alleen omdat ik nog geen tijd heb gehad om er een voeding voor te kopen. Heb dat ding ook maar gekregen omdat men me nog geld schuldig was.:verkoght:

.
Hey, die staat bij mij ook werkeloos te zijn. Moet nog steeds een keer een Y kabel bestellen zodat ik een kan gaan kutten met side chain. Heb het laatst geprobeerd, maar of ik die het helemaal verkeerd, of mijn Y kabel was kut, want er klopte weinig van 8D

Hebben jullie wel eens overwogen dat ding te modificeren dan? Ik kan zo de link niet vinden, maar het is die mod waarin je de VCA's met modellen van That's vervangt.

- Cordial Mir - : kon ik voor een habbekrats aanschaffen en omdat mijn toenmalige controller geen sysex kon uitzenden leek het mij wel een handig ding. Voor ik had uitgezocht hoe het allemaal werkte kocht ik een Remote Zero SL die dat wel kon.

- Midi Solutions 2-1 Merger - : kocht ik ooit om voornoemde Remote Zero SL en m'n controller met toetsen als één Midi out mijn interface in te laten gaan. De combinatie beviel me niet en korte tijd later heb ik beide controllers vervangen voor een Remote 25 SL. De merger ligt nu al tijden stof te happen.

- Cubasis- : de eerste sequencer in mijn studio totdat ik Tracktion 2 kreeg bij m'n Mackie mixer. Heeft maar kort dienst gedaan en met veel ergernissen en frustraties.

- Rebirth One - : ook voor € 3,--. Voor ik kon installeren kwam Rebirth RB-338 als gratis download beschikbaar.

- VC-2 vocal designer - : een leuke uitbreiding, maar voor mij niet echt iets dat ik in elke track gebruik. Wel leuk om zo nu en dan gewoon mee te spelen, hoewel de komst van de G2 en Vocodizer in dat opzicht wel voor 'concurrentie' hebben gezorgd. Desalniettemin blijft 'ie handig zo nu en dan.

- DX-200 - : ik had een PLG150dx in mijn CS6x zitten. Die gebruikte ik ook zeer regelmatig, maar ik miste toch knoppen. Na wat moeite een lege DX200 op de kop getikt. Vanaf die tijd gebruikte ik 'em dus nauwelijks. Toen ik mij een tijdje later een G2 aanschafte voorzag deze mij dusdanig in mijn FM behoeften dat de DX200 geheel overbodig werd.

groet

Tom

Ja! Dat ROT orgel wat hier naast op de avt staat en ik heb hem met achterkant =)
Was gratis af te halen ok dus wat zeur je dan ? Nou geen midi en dat komt er ook nooit op, dus leren spelen. Moet nog gereviseerd worden (in 2080 klaar ofzo) en het ergste nog het ding is loodzwaar en me studio is 1 verdieping hoger en dat k@lere orgel is te groot voor het trappenhuis. Ding staat nu dus al 2eneenhalve jaar stof te happen in de garage. Maar... ik vind het zonde om hem weg te flikkeren want er zit een heel mooi Jarre sound en is dus erg vintage en analoog en oud hollands glorie Eminent :halleluja

Back