- Emu E-synth sampler (die fucking brakke SCSI chain heeft de machine de das omgedaan, klinkt echt geweldig, maar ik gebruik nu een Akai met USB, die eigenlijk minder vet klinkt maar voldoende bruikbaar) Ik heb hem nog steeds voor later, of tot ik er een ietwat deftige ruil mee kan doen.
- Pearl drum-x (ik krijg er geen vette kicks uit en hihats doet ie al helemaal niet) Misschien gebruik ik hem ooit, maar al is weg kan, dan gaat ie.
- Mam sq16 (wat mee geklooid, interessante mogelijkheden, maar voorlopig staat ie aan de kant, ik sla liever op de mpc)
- Vermona drm mkII (super interessante mogelijkheden, maar tot nu toe heb ik er enkel maar bruikbare hihats uitgehaald, de rest is altijd net niet goed genoeg) Ik wil hem wel niet wegdoen, ooit doe ik er meer mee.
- Qua defecten: Formant die ik nog nooit kon gebruiken (boehoe), een syncussion die ik defect met de post kreeg (boehoe)
Ik heb ook nooit iets deftigs met een Doepfer Maq16/3 kunnen doen (ten eerste is mijn korgje hz/V waardoor de sequences out of tune klonken als ik geen midi-cv ertussen stak en ten tweede dat je er niet mee kon swingen irriteerde me mateloos)