Goede VST Sampler voor AKAI Sample CDs

N\R7

Nieuwkomer
Wie weet, wie weet...

Wat een goede sample player is voor in CuBase?

Deze vraag is eigenlijk een follow-up van de Thread:
www.synthforum.nl > Synth Software > Soft synths > Accordeon VSTI voor CuBase

Ik heb namelijk een leuke AKAI cd gevonden met daarop leuke Accordeon samples. Nou wil ik deze graag gebruiken in CuBase. En wat ik dan dus nodig heb is een goede VST sampler.
Het lieft zou ik de sample-packs eerst willen converten naar iets wat de goede VST sampler aan kan. Want wat ik nu doe is eerst de AKAI cd mounten met deamon-tools waarna ik met Reactor 4 een AKAI cd probeer te importeren.
Ten eerste lukt mij dit al niet :confused: en ten tweede wil ik niet elke keer die cd moeten mounten :kont:.
En goed... die Reactor lijk ik ook nix aan te hebben, want alles wat ik wil is mijn accordeon inspelen in CuBase via mijn keyboard en geen stoere fuzzy sample-crunchers of zo.

Dus, de hamvraag voor vandaag...
Weet iemand een goede VST sampler waarmee ik polyfoon samples kan afspelen op verschillende frequenties, die een formaat gebruikt waarna ik (met translator of zo) AKAI sample-packs kan converten?

Thanx in advance

ondanks het feit dat ikzelf helemaal afgeknapt ben op softsynths en softsamplers, zal ik je toch even helpen :
vsampler op www.vsampler.com kan precies wat jij wilt

succes!

Ja ja jaaaa...

Dat ziet er erg goed uit.
Ik zie dat ik ook een demo kan downloaden... en zelfs de full beta version.. hoppa.
Ga ik meteen maar even doen dan.

Thanx WarmeBakker

Kan ik zometeen eindelijk mijn g31le accordeonnetje er bij in zetten....
joepie

Je moet eens kijken naar Mach five van Motu.
Erg fijne en overzichtelijke sampler, en met de bijgeleverde UVI-extractor zet hij de interessante formaten om naar Mach five.
Klinkt erg goed, heeft effecten en control genoeg.
Moet je zeker even checken.

Back