[TRACK] duistere electro

hey

lekkere track hoor! Klinkt professioneel qua opbouw en layering geluiden. Mis wel een beetje transparantie in de totale mix en basdrum zit een beetje 'vast' lijkt het wel.
Ligt verder lekker in het gehoor allemaal, hier krijg je een dansvloer wel mee gevuld!
:okdan:

Cool man!!

Misschien meer persoonlijk; maar wat mij betreft mogen er in de breaks wel wat meer ritmische elementen overeind blijven staan. Dat is wel zo prettig op de dansvloer.

voor de rest petje af *D

wel leuk concept, maar de compressie of afmix is erg.. ja ehm plat. Ik krijg (serieus) last van mijn oren als ik ernaar luister!

succes!

Vind hem leuk maar hij is inderdaad vemoeiend aan de oren door de compressie of wat het ook is.

Goh, klinkt heel anders dan je vorige werk, vind ik.
Zeker wel lekker tracki ! :biertje:

erg cool..good work

Origineel geplaatst door Arv
wel leuk concept, maar de compressie of afmix is erg.. ja ehm plat. Ik krijg (serieus) last van mijn oren als ik ernaar luister!

succes!

Kun jij of iemand me vertellen hoe dit komt en hoe dit te verhelpen is? Komt 't door de compressie? Ik kan me voorstellen dat 't daar iets mee te maken heeft, er zit best wat compressie op, vond het zelf wel lekker dik klinken. Ik heb geen goede monitors, dus ik heb geen idee hoe 't bij jullie klinkt.

Vind de beats vet klinken, ben alleen niet zo'n electrofanaat, deze begeeft zich echter wel in een mooie omgeving. Vind de compressie erg fijn, omdat je die achtergrond geluiden er ook doorheenmikt wat een stoer effect geeft.

Mis alleen nog iets catchies in deze track, kan niet echt warm van de melodie worden, dat vind ik jammer.

succes

Origineel geplaatst door AOR
Vind de beats vet klinken, ben alleen niet zo'n electrofanaat, deze begeeft zich echter wel in een mooie omgeving. Vind de compressie erg fijn, omdat je die achtergrond geluiden er ook doorheenmikt wat een stoer effect geeft.

Mis alleen nog iets catchies in deze track, kan niet echt warm van de melodie worden, dat vind ik jammer.

succes

Hoor ik vaker, dat mensen een catchie melo oid missen. Het is in mijn ogen ook meer een soort soundtrack voor film oid, vandaar dat er niet echt een melodie in zit. Daarnaast ben ik er slecht in t verzinnen van melodiien :erm:

dat laatste is niet waar, want 2 tracks terug ofzo, dat was gewoon lekkere mdma muziek. Om het maar even bot te zeggen :)

Back