Software midisport 4x4

Status
Please reply by conversation.

speady

Love cutoff!
Wie kan me helpen aan de software cd met drivers e.d. voor de midisport4x4, ik ben hem kwijt :confused:
De driver op m-audio is niet genoeg, de pc blijft naar iets vragen...

Kan iemand me ook meteen vertellen hoe ik de midisport in cubase aansluit, installeer, bijwerk....etc?

Thanks

Gaat wel

Gaat wel

Trek allereerst je midiman uit je usb poort... verwijder al de drivers die met hem te maken hebben (via uninstall, software panel of Norton als je dat hebt). Controleer of de (nieuwste) USB controllers van je moederbord geinstalleerd zijn (hardware overzicht=> usb controllers). Zo nee, donwload deze (www.via.com, www.asus.com, www.intel.com, e.d.). Na dit, of als je ze al hebt; download de driver voor je midisport (MS 4x4 1010 web.exe zo uit mn hoofd). Installeer deze EERST, dus voordat je het kabeltje van je sport dr weer in propt en steek na het installeren het kabeltje er in. Wacht even geduldig, dan zegt windows - nieuwe usb hardware gevonden => volg de installatie. Nadat je klaar bent moet je nog even wachten, want hij gaat nog een keer iets installeren (in je hardware scherm verschijnen dan ook twee toegevoegde items).
Als je dit volgt; moet het lukken...tis mij ook gelukt.

Succes!

Greetz

Vergeten: installeren of aansluiten in Cubase hoeft niet: ze verschijnen als uitgangen per midikanaal... gewoon de uitgang selecteren et voĆ­la:)!

Thanks....ik denk dat het gelukt is...alhoewel de pc iedere keer die driver weer wil installeren als ik hem in de usb plug.
Ga nu ff cubase testen.....

CuBase ziet de hele mikmak....te gek!!! Thanks.... nou nog een cursus cubase voor dummies....I'll manage it....

:D Graag gedaan! Dat steeds vragen naar de drivers komt me bekend voor (had ik na schone installatie win ook een aantal keer). Vreemde is dat ik dit met Win2000pro nooit had en nu met Winxphome wel?!? (Vandaar dak er gemakshalve van uitga dat je winxp hebt:)) Nou ja... gewoon je midisport standaard in je usb poort laten zitten.

Cubase cursus voor dummies... hmmmzz, dan wordt deze thread erg lang;). Tip: boek uit de biep, ben je in no time aan t knallen.

Greetz

Status
Please reply by conversation.
Back