Origineel geplaatst door justin
Welke transparante compressor is het beste voor kicks dan? Ik heb me eigen kick, maar wil ze gewoon wat meer punch geven. Liefst zou ik de kenmerken van me kicks zo natuurlijk mogelijk willen houden. Het liefst heb ik ook externe processor power nodig,aangezien me pc niet super krachtig is.
Nog even over de compounder,is deze wel transparant of gooit ie er echt zon wollige deken over. De Uad1 lijkt mij in dit opzicht mischien het beste,gezien de vele opties en het vergt geen aanslag op me computer(ben aan het sparen).
Je moet echt eens leren lezen justin
Niemand kan jou vertellen wat definitief 'het beste' voor kicks is. Dat ligt aan zoveel dingen. Ik kan alleen zeggen dat ik de 1176LN altijd erg fijn vind voor extra punch op de kicks en snares. Ik maak echter zelf veel disco-achtige electro en soms wat house. Das wat anders als jij hardhouse of gabber wil maken...De Compounder heeft een wollig karakter. Maar zoals alles in de audioscene is dit vrij subtiel. Je merkt het pas als je de beschikking hebt over andere compressors. Ik kan je alleen adviseren dat je beter in een UAD-1 kan investeren dan in een Compounder.