ik heb de cs2 nog nooit gehoord dus weet niet veel daarover , alleen hij zal hetzelfde werken als de cs1 lijkt me
de standaard presets in de cs1 vind ik matig maar als je eenmaal door hebt te editen kan je toffe geluiden maken.
wel vond ik em altijd breed klinken de strings goede effects etc , dus voor het geld prima , net als de jv1010 module
als je goede standaard geluiden nodig hebt als gitaren strings brass etc raad ik het iedereen aan ,, dit is uiteraard geen housebak
tenzij je de techno expansion erin hebt , zitten wel wat leuke dance geluidjes in . en de latelybass klinkt
lekker
maar wordt de cs1 onderschat ? ik denk van wel
de standaard presets in de cs1 vind ik matig maar als je eenmaal door hebt te editen kan je toffe geluiden maken.
wel vond ik em altijd breed klinken de strings goede effects etc , dus voor het geld prima , net als de jv1010 module
als je goede standaard geluiden nodig hebt als gitaren strings brass etc raad ik het iedereen aan ,, dit is uiteraard geen housebak
tenzij je de techno expansion erin hebt , zitten wel wat leuke dance geluidjes in . en de latelybass klinkt lekker
maar wordt de cs1 onderschat ? ik denk van wel

)
, maar niet getreurd, je kan hem nog alltijd door een korg heen jassen 

oh dat is handig ja