Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cns
1 ding weet ik iig geval wel de an en de dx zijn bijna hetzelfde, maar wat wel super is en wat bij mij toch wel de doorslag zou gaan geven als ik zou moetn kiezen tussen de mc-505 en die an/dx dan kies is voor de an/dx. Er zit namelijk software voor je pc bij kan je nog meer editten, dan al in dei bakken kan! Voor de sequencer hoef je het iig niet te doen!
Zou eerder voor de an dan de dx gaan, als ik de keuze had tussen de dx en mc ga ik voor de mc!
als ik zou moetn kiezen tussen de mc-505 en die an/dx dan kies is voor de an/dx.
als ik de keuze had tussen de dx en mc ga ik voor de mc!
Origineel geplaatst door olafmol
the DX200/AN200 heb ik allebei, die komen niet in de buurt van de RM1x qua sequencer
Origineel geplaatst door pjeut
...volgens mij heb je hier iets tegengestelds neergezet. Eerst zeg je:
En even later zeg je:
Hoe zit het nu, 'k wil 't graag weten. Of bedoel je de tweede keer de RM1X, toevallig?
qua sounds engine kies ik voor de 505 en niet de dx! maar qua gebruiksgemak etc. kies ik voor de dx! Maar de uiteindelijke conclusie voor mij kijkende naar ander mensen in mijn omgeving is dat je gewoon voor de rm1x moet gaan of nog beter neem ze alletwee! als bruintje het kan trekken.Origineel geplaatst door pjeut
...sound?
Origineel geplaatst door olafmol
niet te vergelijken he.......de RM1x heeft een standaard yamaha ROMpler ...de AN200 is de An1x VA engine, en de DX200 heeft een FM synth engine
Origineel geplaatst door pjeut
En kan een Roland module dan verbindende schakel tussen al deze engines zijn? En zo ja, welke is dat dan?

maar meer omdat ik enkele jaren geleden deze keuze ook moest maken.

Origineel geplaatst door ThndR
Ik ben ook nog maar een n00b maar overal wordt mij een RM1X aangeraden om mee te beginnen. Niet al te prijzig, en hij blijkt super te zijn!
Je kunt em tog ook gewoon als module gebruiken door em aan een klaviertje te koppelen of zit ik dr dan naast?