Origineel geplaatst door Blinx
Idee is er cool ja,
Misschien is het een idee voor de mods om een subforum er bij te maken voor meetings/festivals. Waarin alleen mods een thread kunnen starten en daar dan alle polls (ik neem aan dat er eventueel meerdere pols moeten komen voor lokatie/optredens/tijdstip.
Misschien is het ook wel leuk om niet leden ook uit te nodigen maar dat is wel lastiger met organiseren etc. Maar danheb je ook wat vrouwen op het feest![]()
Wil dit idee slagen dan zal Wous zelf met 1 of 2 andere leden de organisatie op zich moeten nemen (eventueel met hulp van een of meer mods.) Te veel polls maakt het allemaal veel te ingewikkeld. Genoeg leden die willen optreden, dus dat is geen probleem. Vrouwen uitnodigen wel....
Ik zeg het maar om het idee kans van slagen te geven: geen uitgebreide polls, maar knopen doorhakken over lokatie, datum en programering. Alleen dan heb je snel een feest op poten. Input en ideeen zijn natuurlijk hartstikke welkom, gewoon via deze thread.
Lijkt me trouwens dat er wel leden zijn die ervaring hebben met de organisatie van feesten, en anders kan ik er wel paar benaderen.
)