"Uitspraak van de dag"

Bruine bonen! Laat ik dat nou net zo gaan eten! :P

de uitspraak van de dag is:

Een goed idee is 1% inspiratie en 99 % transpiratie

dus niet zeuren maar doorwerken:)

ja maar, ja maar,... je stinkt!

Ik vind dat de quote van de dag eens naar de google adds mag gaan. Die blijven maar geloven dat wij op dit forum massaal interesse hebben in pollenfilters, stoffilters, roetfilters en dergelijke. :D

Opmerking van elektrovolt uit de 909-thread:

Ja, sterk heh. Ik ken die dingen. Nog sterker, ik heb riders gelezen waar 'n 909 en 'n Korg MonoPoly op stonden... maar da was dan wel de software versie.

Hehehe, sterk ja...

of triest?

Dan nog.. als je echt een muzikant / liefhebber bent, ken je wel een beeeeetje geschiedenis..........

dat bedoel ik maar... maar goed, je ziet het bijv. al op dit forum met de 'nieuwe generatie', ze willen vanalles en vooral heel snel omdat ze gehoord hebben dat synth naampje zus en zo helemaal te vet housuh is maar zelf onderzoeken ho maar, en dat dan ook nog potdomme in een tijd waar info voor het oprapen ligt...
maar nee, chat roulette, de laatste roddels over hollywoord sterren, voetbal en bier is veel belangrijker nutuulk...
Bruine bonen! Laat ik dat nou net zo gaan eten! :P
heel goed te vreten, vooral met appelmoes! 8~

dat synth naampje zus en zo helemaal te vet housuh is maar zelf onderzoeken ho maar, en dat dan ook nog potdomme in een tijd waar info voor het oprapen ligt...
maar nee, chat roulette, de laatste roddels over hollywoord sterren, voetbal en bier is veel belangrijker nutuulk...

hahaha idd!!!zweten jullie! ploeteren... lezen! potdikke...

in miene tied...

goudentiet.jpg

Back