Bonnefooi
Ouwe rot
Wat een baas inderdaad..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is heel vaak zo dat men een samengesteld woord afkort met meer dan enkel de beginletter. Antiblokkeersysteem (ja, dat schrijf je als 1 woord) is ook "ABS" en niet "A".
Het zijn drie woorden maar om het moeilijk te maken vooral voor dyslectische mensen schrijven ze het maar aan elkaar.

je bedenkt nu zinnen die iets anders gaan betekenen. maar er zijn 10000000 zinnen te bedenken waar dit geen enkel invloed heeft op de gang van zaken in de zin. moeten we nu voor die enkele zinnen dan zo'n regel verzinnen. desnoods schrijf je alleen in de zin waar een psychologische dwaling kan ontstaan de woorden aan elkaar. das een veel gemakkelijkere regel.
Als je gaat voorlezen ga je de klemtonen constant verkeerd leggen.
Als je gaat voor lezen ga je de klem tonen constant verkeerd leggen.
Het lijkt hier eigenlijk wel een beetje op een apenrots. Er is een nieuw team van moderators en ineens gaat er een groepje gebruikers zeiken, grenzen opzoeken, drama schoppen, etc. Neem het eens allemaal niet zo serieus.
Timar schreef:acetone is wel de voorloper van roland....

Niet om het moeilijk te maken, maar juist om het duidelijk te maken. Leest u zelf maar:
"Te koop: vier jarige paarden" versus "te koop: vierjarige paarden". Bij die laatste mag u de slingers en taart achterwege laten.
etc etc etc...

LET OP: als je geen memory card wil kopen want ze te duur zijn kan je ook geen games spelen ps vita heeft inzich geen geheugen maar heel erg weinig en die geheugen word al gebruikt voor de possesor dus je hebt een memory card nodig als je games wil gaan spelen op de ps vita
als je de video kijkt snap je wat ik bedoel

van dat SMS ende watskebeurt volk... triestelijk ende ongeloveloos...Ik heb die video maar niet gekeken![]()
of een t achter gebruiksvoorwerpen ketsen die op een r eindigen...Och, er stond tenminste niet: "kijk maar naar me video"