Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door the captain
hhmmm,lijkt me wel leuk...maar ik heb helaas niet veel kaas gegeten van elektronica...
als het echt zo bangelijk klinkt wil het wel eens horen!!

2e aankoop: Casio imitatie Cornor (China)
Origineel geplaatst door Freakydile
Leuk om je van de domme te houden door te vragen
wat het is om te kijken of de verkoper in kwestie het
zelf ook weet en weet wat ie heeft ...
Origineel geplaatst door Tactic
Sorry , ik kan dit als purist niet aanzien! Het is GROVER kietelt natte poes, en niet GOVERT.

Origineel geplaatst door Hazes
en als we dan echt gaan mierenn**ken staat er ook nog eens "Grover kietelt een natte kat". Maar ja natte poes is natuurlijk véééél leuker![]()

En deze regel is echt waar. Collega's van mij zijn zaken in hun eigen depot kwijt, dus is zo'n object in princiepe verloren gegaan. Verder blijkt uit de praktijk dat een grote zoekactie meer zaken kwijt maakt dan vindt. Een beroemd voorbeeld is het 'vinden' van originele handschriften van Leonardo da Vinci in het Prado. Ooit heeft iemand geweten dat ze er lagen en waar, maar die kennis is verloren gegaan, tot een student ze weer in z'n handen krijgt en beseft wat het is...
) verder nog zo´n speelgoedgitaar met allerlei ritmes en melodietjes. Helaas heeft mijn dochter van 4 deze geconfisceerd
Origineel geplaatst door the captain
misschien moet ik dat dan maar es proberen,ik heb hier nog een K2000 met altzheimer...
mijn vader heeft nog een oude wersi staan...maar ik denk dat ik het toch eerst met iets kleiner probeer...
zal zeker eens iets proberen.ben benieuwd!!