A&H GS3000 32ch. met brug

Status
Please reply by conversation.

n0_key

wazzaaa!
Zoals het onderwerp al zegt ben ik op zoek naar een 32 kanaals Allen & Heath GS3000 met meterbrug en als het even kan in goede staat.

De cash is aanwezig, een prijs komen we wel uit. Bij een hele strakke prijs wordt een 24 kanaals versie met brug overwogen. Voorstellen voor vergelijkbare consoles zijn welkom, maar de voorkeur gaat uit naar de GS3000.

Sein me ajb ook even in als je er ergens eentje weet :okdan:

En als ie dan echt niet te vinden is misschien zo'n mooie live console van A&H met brug... Niemand die zo een mengert kwijt wil of iemand weet die 'm weg doet??

Ze zijn redelijk dun gezaaid die GS3000, blijft een kwestie van geduld.

Engelse jongens die regelmatig de meest prachtige analoge consoles te koop hebben:
Larking: www.larking.com

StudioSys.
www.studiosys.demon.co.uk
Tim heeft nog wel een Soundtracs Megas te koop voor 1800 quid.

Thanks dude... Ik geloof niet dat die Megas echt iets voor mij is, maar ik kijk er wel even verder naar... Die DDA bij Larking is de shit, maar dat is wel 1000 euri boven m'n budget... =(

D'r valt met Tony larking nog wel te onderhandelen, misschien kan je de Tascam wel op de DDA inruilen ;)

Origineel geplaatst door The Q
D'r valt met Tony larking nog wel te onderhandelen, misschien kan je de Tascam wel op de DDA inruilen ;)

Ik zal nog wel een mailtje sturen, maar ik betwijfel of ik er 1000 euri af krijg en dan ook nog de verzending kado krijg... Maar goed, ik kan het proberen :D

De Tascam is als het goed is zaterdag weg, maar je weet het nooit tegenwoordig...

Status
Please reply by conversation.
Back