Propellerheads Recycle

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Sterker nog, wat is de motivatie? Recycle draait superlicht qua cpu gebeuren, dus daarom hoeft het niet. Een module er aan hangen die dit ondersteunt vraagt toch niet zoveel? De code bestaat immers al! Behoorlijk lullig als je al je dataverkeer via scsi laat lopen.

Wanneer ik de manual lees valt me zowiezo op dat de ondersteuning zich met name op softsamplers gaat richten. En dat de lettertjes in de handleiding enorm klein zijn.

ik zit nu dus met de gebakken peren.

ik zou graag willen updaten van mac os 9 naar mac os x 10.3 aangezien ik logic 7 wil gaan draaien (en nog een hoop ander leuk spul, incl. powercore).
echter vanaf de versie van recycle op os x wordt geen hardware sampler meer ondersteund.
en laat ik nou 3 emu e6400's MET scsi hebben :stupid

scsi werkt niet via classic mode en iedere keer switchen van os 9 naar os x heb ik ook geen zin in.
daarbij draait os 9 niet op de nieuwste macs. :frons:

help!

Kan best zijn, dat de nieuwste versie het niet meer ondersteund. Weet ik nie. Of ik dan warrig ben of niet; dit is wat Recycle 2.0 mij laat zien:

AKAI s1100 via MIDI
Required OS V4.3

Zie de bijbehorende screendump (als dat gelukt is)

Attachments

• recycle_s1100.jpg
    recycle_s1100.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 110
maar waar is die kleine R voor in de rechterhoek van het recyclescherm? Is dat om de gehele track korter te kunnen maken?

tja via google op deze topic gekomen, beter aansluiten dan weer een nieuwe topic, denk ik..

Back