De Q bevalt Alex gewoon niet, dat kan... Er zijn wel 30 verschillende mensen geweest die verteld hebben hoe fantastisch die Q wel niet is. Maar hij blijft er telkens over twijfelen. Dan denk ik dat je gewoon de knoop door moet hakken en wat anders zoeken. Het is net als bij een vriendin, je kunt de meest fantastische vrouw vinden, maar als het niet klikt houdt het op... Een synth kopen is ook niet een puur rationele keus denk ik, het ding moet je ook aanstaan, en das maar goed ook, anders ben ik bang dat iedereen hier op dit forum dezelfde setup zou hebben.
En met het geld wat er met de Q vrijkomt kun je wel een hoop dacht ik zo. En ik zou je daarbij zeker niet laten beperken door een VA als de supernova, virus of nord en dergelijke. Al wel eens gedacht aan de Roland alpha juno, juno 106, JD 990, Waldorf Pulse, Korg Prophecy, Yamaha AN1x, en een Nord Rack 2 is ook niet zo duur. En er zijn er natuurlijk nog wel 100 andere te vinden. Als je je Q verkoopt kun je zo 3 van die apparaten kopen gok ik. Ik geef toe, stuk voor stuk minder geavanceerd dan de Q, maar je hebt ook je Virus C al voor geluiden waar je die complexiteit nodig hebt. Uit de synths die ik genoemd heb kun je wel prima leads, bassen en noem het maar op toveren. Mijn tip? Nord Micro, Waldorf Pulse, en nog iets???
Ja tis maar een idee hoor....