unitor8 midi interface

Gitaarwerk

Stamgast
Ik heb dus een unitor8 occasion besteld voor een laag bedragje. (299 euro)
Nu zie ik (te laat :( ) dat er soms ook MKII achterstaat.
is hier verschil tussen?

Ik denk, dat het een betere versie is dan de versie zonder MK II (als die er is).
Meestal staat dat MK II voor een wat uitgebreidere/betere versie.
Zeker weten doe ik dat niet, er zullen vast nog wel reply's komen van leden die je het precies uit kunnen leggen.

tnx... ik wacht met spanning :)

mkII heeft wel usb de eerste unitor niet. amt heeft ook usb.
verder heeft de mkII geen Mac thru jack/switch (weet niet wat dat is) en de eerste unitor wel

trouwens ik denk (tenzij je veel met oude taperecorders doet of smtpe synchronisatie voor je eigen (pikante) home videos;) ) datde amt interresanter is, heeft geen smtpe vitc enz. synchronisatie mogelijk heden niet en daar door is hij een stuk goedkoper

Laatst gewijzigd:
ik gebruik em ook professioneel voor multimedia toepassingen MET video, dus ik denk dat synchronisatie wel handig is :)

dus als ik het goed begrijp is dat met de pc alleen de usb enzo het verschil is?

voor 300 euroos kan ik weinig klagen dnek ik. usb is nou niet echt een must :)

Gewoon de serieele poort gebruiken. Dan heb je geen last van USB die het wel of niet goed doet. Serieeel doet het altijd goed. ;)

Zou wel even kijken naar updates (firmware) voor dat ding dat je niet een update doet van een MkII en het niet goed blijkt te werken.

De prijs is niet om te klagen zou ik zeggen. :)

neej idd.. ik hoop niet dat ie in afgeragde staat is.. op de site is er ook niets te vinden van de oude modellen.. zou wel handig geweest zijn

Origineel geplaatst door Gitaarwerk
neej idd.. ik hoop niet dat ie in afgeragde staat is.. op de site is er ook niets te vinden van de oude modellen.. zou wel handig geweest zijn

firmware is geloof ik het zelfde als de mkII software updates (ook control panel) zijn voor zowel de unitor, de unitor mkII en de amt 8 het zelfde. (alleen firmware is er voor de amt geloof ik weer niet.

wat je ff moet doen is de handleiding van de unitor ff downloaden. daar staan alle specs en verschillen in

ik kan die pdf's of wat voor handleiding dan ook niet vinden..
ik zie ook niet of de unitor 8 ook amt technologie heeft,.. (waarschijnlijk moet je dan zowieso met logic werken terwijl ik dat niet doe.)

weet iemand hier een adresje hiervoor (de handleiding)

Back