Nancy Sinatra - Bang Bang - Colleniusmix

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Weer wat nieuws van het front: op een feest hoorde ik Marco V live een eigen mix van Nancy draaien, en toen dacht ik: dat kan ik ook. Lekkere beukende dans versie.

De drumtrack is nog niet naar mijn zin, maar misschien dat ik dat met jullie feedback kan verbeteren. Dus, shoot!

Kilk hier

Hum hum hum... *schop*

Ik heb een nieuwe versie hier neergezet.

Jongens, laat eens horen wat je ervan vind!

Wat meer info: het is dus geinspireerd door Marco V, maar het nummer is van scratch zelf gemaakt. Alleen dus samples van Kill Bill, geen slappe remix van een bootleg. :biertje:

Ik vind het jammer dat het origineel er niet langer in terug komt en niet echt duidelijk op een andere manier. Of mis ik nu helemaal iets?

Ik vind het verder trouwens wel goed in het oor liggen..

Klinkt lekker. sample mag idd wel vaker terugkomen

Machtig sampletje!
Mag wat mij betreft iets meer BENG BENG bij:
:stupid
en het einde vind ik een beetje flauw, het klinkt overigens wel erg lekker!

OK Bedankt voor de tips. Ik ga er zowieso een wat langer, meer mixbare versie van maken. Zal kijken hoe ik het gitaartje en de stem wat meer in het nummer kan verweven. Zodra het klaar is, post ik het hier weer!

Re: Nancy Sinatra - Bang Bang - Colleniusmix

Origineel geplaatst door RedTitan
Weer wat nieuws van het front: op een feest hoorde ik Marco V live een eigen mix van Nancy draaien, en toen dacht ik: dat kan ik ook. Lekkere beukende dans versie.

De drumtrack is nog niet naar mijn zin, maar misschien dat ik dat met jullie feedback kan verbeteren. Dus, shoot!

Kilk hier

oftopic: Dancevalley toevallig?

Ik zal thuis je creatie beluistern....ben benieuwd!

Hee Titan,

Wel een lekkere trek. maar wat comments,

de sample komt er wel heel plotseling in, wat geleidelijker zou mogen voor mijn gevoel.
of misschien fx, of vage percussie....

Na de samplebreak kom je ijzersterk weer terug.
ik vind je geluiden wel lekker maar wel wat door het midden allemaal, misschien wat meer stereo
pannen ofzo?

En die staccato strings klinken ook wat droogjes.

Niets ernstigs dus....

Als ik deze zó (zoals ik 'em net gehoord heb) op een feestje zou horen zou ik ook wel mijn voetjes van de vloer krijgen hoor!

:biertje: :okdan:

:D jawel:D

Ik heb wat commentaren bekeken, en het nummer is nu aangepast, een versie 2.0 zogezegd. Wat er vooral anders is:

- sample komt er beter in;
- langer (er waren DJ's met dit verzoek)
- geluiden zijn allemaal weer wat getweakt uiteraard, met name de baspartij.
- sample halverwege is nu goed hoorbaar.

Gecodeerd met LAME in 230kbps, dus dat zal het probleem niet zijn. Ben benieuwd of jullie het beter vinden!

Enjoy!

Klik hier om het nummer te downen

Ik heb versie één niet gehoord, dus daar kan ik niet mee vergelijken. Ik vind dat je de goede sounds hebt gebruikt en dat het in dat opzicht pro klinkt. Als ik aan het luisteren ben valt me alleen op dat ik het op een gegeven moment allemaal wat vlak en te herhalend vind worden maw ik kan mijn aandacht er dan niet meer bijhouden en haak af. Nu las ik dat er DJ's waren die 'm langer wilden hebben, maar als ik jou was zou ik dan niet simpelweg dezelfde stukken nogmaals herhalen, dat wordt wat saai. Ik mis kortom wat variatie naar het einde toe. Als niet-DJ is mijn advies: korter maken :D (of lang houden maar meer variëren). Het nummer heeft zeker wel potentieel. Succes!

Re: Nancy Sinatra - Bang Bang - Colleniusmix

Origineel geplaatst door RedTitan
Weer en toen dacht ik: dat kan ik ook. Lekkere beukende dans versie.

Beter was geweest: "en toen dacht ik: dat kan ik ook, maar doe ik niet".

Hoezo mix? Dit is gewoon een track waar op een gegeven moment een sampletje voorbij komt van Nancy Sinatra en vervolgens gaat het nummer weer verder. Niet jammer van jouw nummer, want die stijl spreekt mij toch niet aan. Gewoon een consumptienummertje voor the big mass, maar wel jammer dat je die sample wat mij betreft onnodig gebruikt hebt.

@HAzes; bedankt voor je begrip... Ik kan ook niet iedereen pleasen! :D

@Gilles de la Crêpe
Tsjah. Het is een manier om er zo naar te luisteren. Het is voor mij een erg leerzaam nummer geweest, en technisch zit er weer veel meer in dan in het vorige nummer. Dus ik geloof niet dat je kunt zeggen: 'ik kan het wel, maar doe het niet'. Maar wel bedankt voor je reactie.:biertje:

Klinkt goed hoor.
Maar ik zou de sample, als je hem toch gebruikt, wat vaker langs laten komen.
verder is het na een tijdje wat eentonig, maarja op de dansvloer geeft dat niet(echt)

ga zo door!

Back