Ferric
Housekabouter
Ja, ik zie het nog wel vaak voorbij komen, de vraag wat een apparaat moet kosten als-ie in de verkoop gaat en ik vind het vaak wat suf overkomen omdat het lijkt alsof er van te voren niet goed is nagedacht en opgezocht, maar ik vraag het nu toch ook maar:
Wat moet een Yamaha A5000 vandaag de dag opleveren?
Ik heb er al tijden eentje te koop staan. Hij is erg basic met een HD van 20 GB en 54 MB geheugen, maar mensen haken toch al snel af merk als ik een prijs van 500 euries noem (zonder reactie vaak overigens... ERG ONBELEEFD!!!), terwijl het een prima ding is.
Zelf heb ik 'm voor heel wat meer geld (ook 2e hands, misschien is dat het wel -ik ben te eerlijk denk ik door dat aan te geven-
) en ik vind 'm dat geld zeker waard.
Er zijn toch vast nog wel mensen die voor de echte hw-shit gaan? Ook nog steeds wat samplers betreft?
mzl, F.
Wat moet een Yamaha A5000 vandaag de dag opleveren?
Ik heb er al tijden eentje te koop staan. Hij is erg basic met een HD van 20 GB en 54 MB geheugen, maar mensen haken toch al snel af merk als ik een prijs van 500 euries noem (zonder reactie vaak overigens... ERG ONBELEEFD!!!), terwijl het een prima ding is.
Zelf heb ik 'm voor heel wat meer geld (ook 2e hands, misschien is dat het wel -ik ben te eerlijk denk ik door dat aan te geven-
) en ik vind 'm dat geld zeker waard.Er zijn toch vast nog wel mensen die voor de echte hw-shit gaan? Ook nog steeds wat samplers betreft?
mzl, F.

als eerste ben ik wel gelukkig met mn atje 4000 met scsirom,otputboard kaartgenoeg mbs
drm&bass needs acoustic drums sooo,....sampling!!!