Vrouwelijke producers thread.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Omdat het gewoon een leuk onderwerp is (en niet sexistisch bedoeld) open ik hierbij deze thread met Lucca uit Tsjechie.

http://www.lucca.cz/index.html

Attachments

• lucca.jpg
    lucca.jpg
    16,2 KB · Bekeken: 93
Re: Vrouwelijke producers thread.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Omdat het gewoon een leuk onderwerp is (en niet sexistisch bedoeld) open ik hierbij deze thread met Lucca uit Tsjechie.

http://www.lucca.cz/index.html
Ik weet dat je het niet sexistisch bedoeld, maar hoe snel denk jij dat andere dat wel gaan doen? Vandaar dat we deze thread al eens weggehaald hebben. Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt.

Re: Re: Vrouwelijke producers thread.

Re: Re: Vrouwelijke producers thread.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik weet dat je het niet sexistisch bedoeld, maar hoe snel denk jij dat andere dat wel gaan doen? Vandaar dat we deze thread al eens weggehaald hebben. Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt.

Ik was zeer verbaasd dat ie de vorige keer werd gesloten.
Het spreekwoord "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten" schoot mij te binnen.

Het gaat eigenlijk toch gewoon om het product dat ze leveren, en toch niet om het feit of ze een vrouw of man zijn. Vandaar dat het eigenlijk een onzinnig onderwerp is.

producers van 1.70m thread
producers die loensen thread
producers die op een oneven nummer wonen thread

Het gaat blijkbaar bij je thread toch om het feit "vrouwelijk" en niet om de inhoud, en dat is ongeveer de definitie van sexistisch.

Begin de thread met

'Voorbeeld figuren voor de minderheidsgroepering van vrouwlijke producers'

En spreek schande uit over dat vrouwen blijkbaar gediscrimineerd worden om producer te worden omdat er zo weinig zijn. Dat dit in een gedemocratiseerde samenleven nog mogelijk is. Dat alleen nog de uiterlijk attractieve of uitzonderlijk goede vrouwlijke producers het maken.

En zolang ze nog meedoen met het maken van ranzige of uitdagende videoclips of het inzingen van debiele lyrics dan is het goed. Verder meer dan dat zullen ze het toch niet schoppen.

Ik woon trouwens op een oneven nummer maar ik laat me zeer zeker niet uitschelden voor producer.

Of dat vrouwlijke producers een andere sound hebben dan mannelijke producers en een vinger er achter proberen te leggen waar dat vandaan komt.

Eh? Der zijn toch vrouwelijke producers genoeg??! :confused:
Madonna ofzow... :Z of Bjork..? Doen die niet veel zelf? (Masteren en mixen natuurlijk niet, maar de rest toch wel, of vergis ik me?)

Origineel geplaatst door 6 trak
vrouwen zijn sexy en mannen zijn stoer achter hun mixer... tsja...

nou,.. ik vind vrouwen anders ERG sexy achter een mixer.., vooral wanner het de mixer in mijn keuken is..:D

Origineel geplaatst door Don Borito
nou,.. ik vind vrouwen anders ERG sexy achter een mixer.., vooral wanner het de mixer in mijn keuken is..:D

Bericht door een moderator:
En voor dit soort opmerkingen hebben we deze thread dus niet laten staan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back