Mpc1kolere bug

Mpc1kolere bug

• 1

Stemmen: 3 17,6%
  • 2

Stemmen: 0 0,0%
  • 3

Stemmen: 4 23,5%
  • 4

Stemmen: 3 17,6%
  • 5

Stemmen: 7 41,2%

• Totaal aantal stemmers
    17
Hoera nog een bug gevonden let op:

assign een willekeurig slider aan een willekeurig sample (in dit geval basskick) op een willekeurige pad en zet de parameter op tune of iets anders werkt ook bij filter. Wel nu, maak een leuk beatje of niet :confused: en houd de note repeat in en druk wat knoppen te gelijk in in ieder geval de geassignde sample dus de basskick en de hihat bv. schuif nu aan je slider en tada :kont: het geassignde effect werkt ook op de sample die je naast je geassignde sample indrukt...*D

Origineel geplaatst door sander
Mey shift + pijltje naar links of rechts kan ik alleen in het ST en END veld de cijfers selecteren en deselecteren??
Als je dus bijv op het end veld gaat staan, dan is de waarde gemarkeerd. Als ik dan shif + pijltje gebruikt kan ik de markering stapsvoet weghalen. Maar wat heb je daar nu weer aan. Ik zal een seen keer in de handleiding kijken.

als je het geselecteerd hebt, moet je voor de lol eens aan het data-wieltje draaien....:engel: Wil nog wel eens helpen ;)

ik kreeg antwoord van AKAI met over de timing bug!!! > Wanneer je een strakke 16-en tellen hihat met vol volume een aantal maten invoert en je quantenized het, klinkt het als je het afspeelt niet strak
meer! Luister bijlage.

Antwoord ! In V1.06 voor de AKAI MPC1000 is genoemde bug inmiddels verwijderd.

Van een ene A. Buurman van AKAIPRO.nl

Nou dat is toch goed nieuws!

Origineel geplaatst door sjeijk
ja, gedeeltelijk

Ben jij van oorsprong misschien een drummer? ;)

Origineel geplaatst door sander
Di emoet je ook niet via stepedit invoeren, maar mbv de noterepeat. Dan klink het prima strak.

Ik maak m'n muziek op een PC. Voor een optreden wil ik dan alle midi als midifile in de MPC importeren en gaan. Niet opnieuw opnemen met de MPC.

Back