cns
sfm
Zo het weekend een beetje lekker op het strand gehangen maar 's avonds toch gaan muzieken, athans..... even bij een maatje langs gegaan, deze had dus net reaktor aangeschaft, was helemaal door het dolle heen jezus. Maar of hij nu door het dolle heen was wegens het programma in negatieve of positieve zin daar was ik nog niet achter. maar goed achter de computer gekropen, reaktor gestart, manual gelezen althans een beetje want ook die was nou niet duidelijk vonden wij. Hoe dan ook we hebben ardig lang zitten pielen alvorens we een jawel eigen softsynth hadden, klonk leuk maar net niet zeg maar.
Hoe dan ook de tijd die je kwijt ben alvorens je een voor jou goed klinkende synth in elkaar gehakt hebt is hmm, lang, je moet daar toch wel de feeling mee hebben. En niet te vergeten het geduld, soms is het resultaat niet wat je verwacht had. Ook dus bij mijn maatje deze was het al snel zat en vond het weg gegooid geld. Ik heb dat uit zijn hoofd weten te praten, maar wel gezegt dat het niet 1,2,3 en klaar is kees is.
Geloof dat reaktor ten koste gaat van het maken van muziek aangezien je toch wel even zoet ben alvorens je een goedklinkende synth hebt.
Mijn programma is het niet en zal het nooit worden. Geef mij maar de novation v-station. Ik laat dat aan de developers over mbt het programma, laat mij maar de presets verkloten.
Maar goed hier mensen die dol zijn van en op Reaktor?
Hoe dan ook de tijd die je kwijt ben alvorens je een voor jou goed klinkende synth in elkaar gehakt hebt is hmm, lang, je moet daar toch wel de feeling mee hebben. En niet te vergeten het geduld, soms is het resultaat niet wat je verwacht had. Ook dus bij mijn maatje deze was het al snel zat en vond het weg gegooid geld. Ik heb dat uit zijn hoofd weten te praten, maar wel gezegt dat het niet 1,2,3 en klaar is kees is.
Geloof dat reaktor ten koste gaat van het maken van muziek aangezien je toch wel even zoet ben alvorens je een goedklinkende synth hebt.
Mijn programma is het niet en zal het nooit worden. Geef mij maar de novation v-station. Ik laat dat aan de developers over mbt het programma, laat mij maar de presets verkloten.
Maar goed hier mensen die dol zijn van en op Reaktor?
leuk toch! Zal niet te kritisch zijn.

) en ik wil toch ook af en toe eens een stukje muzak maken.