ja heb thomann al gemailed, en ook hoontech support etc...
een distributeur is toch wat anders dan een winkel? ik snap ook wel dat ik niet kan gaan aankloppen bij een nederlandse winkel voor dit kabel-gebeuren, maar dat de distributeur me niet wil helpen, dat snap ik dus niet....hou jullie op de hoogte!
Ik had dus laatst ook de dsp2000 besteld, maar die ging niet door... dat was bij musicstore koeln.. wat een butzaak
prijzen zijn vaak nog lager dan thomann.. maar de service is om te janken.. de levering zou binnen 4 dagen er zijn en het duurde 1,5 week. Ik heb een aantal keer mailtjes gestuurd of ze ook zo vriendelijk wouden zijn om ze te beantwoorden : ho maar > ik dus weer een mailtje gestuurd dat als de levering nog kwam ik em neit meer accepteer : en jawel..gister kwam de levering : >> ikkeh "Stuur maar terug" :[> wat een rotservice..mar volgende keer weet ik et.. en bestel wel lekker weer.. want kan soms erg veel schelen :p
naja..shit happens...kabel afwachten, als dat niet werkt, terug voor een delta1010LT...zo simpel is het..voor nu kan ik gewoon werken want ik heb niet alle inputs tegelijk nodig..
ja..et zou wel mooi zijn als alles het gewoon doet namelijk, daar koop je toch zo een ding voor..
aan de ene kant is het niet duur, maar als het niet werkt is het plots wel duur
sjonge ik heb nog steeds de deurbel nie gehoord.. wanneer komen die lui dat ding nou brengen zeg... als ik het donderdagnacht heb bestel is dit toch dag 6 sjonge...
ok weer een updeet van dit spannende jongensboek verhaal:
kreeg een mailtje van de duitse importeur met wat vragen die ik ff moest testen, toen weer reply dat een koreaanse engineer dacht dat mijn breakoutbox waarschijnlijk kapot was (iets met de power conversion) ..dus de vraag of ik mijn externe box terug wilde sturen naar de Duitse importeur zodat zij em konden repareren....maar ik ga natuurlijk niet accoord met reparatie van een gloednieuw apparaat..dus ff naar Thomann gemailed en die mailden gelijk terug dat ik de boel naar hen kan terugsturen en dan een gloednieuwe krijg opgestuurd...staat ook zo in hun voorwaarden..
nope ik heb hem nog steeds niet binnen... ik ben nu toch wel ruim over die 6 dagen heen... ik heb van de week een mailtje gestuurd naar thomann.. maar ze zeggen dat hij deze week binnen moet komen en dat hij dus al gestuurd is... ik geloof er eigenlijk geen drol van.. maar goed we zullen wel zien..
hij moet toch wel voor zaterdag er zijn zouden we zeggen.. dus dat is.. euhm.. MORGEN !!!
ok heb een nieuwe DSP2000 binnengekregen...ze hebben de breakoutbox voor me getest en deze is wel goed..heb em gisteren ff ingebouwd en het is idd nu goed.....
beter .. ik het mn eerste opname teruggeluisterd, maar ik hoor nog steeds een hoop gekraak door mn track heen.. erg vervelend allemaal.. ik ga nog maar eens kutten met die buffers..
olaf kun je me vertellen op welke waarden jij die buffers hebt ingesteld?
ik heb een msi 6309 lite dus dat moet denk ik voldoen.. hoop ik.. zou het aan die kabel liggen... hmmm tja hoe kan je dat in godsnaam testen of het aan die kabel ligt...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.