Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dat worden dan veel producties in zeer korte tijd gezien je koop/verkoop drang.Origineel geplaatst door phochos
Ga deze bak zeker veel gebruiken op mijn toekomstige producties.
Origineel geplaatst door synthiaks
Is dit nou qua opbouw een simpele moog of heeft ie behalve de ribboncontroller nog wat bijzondere features? Tis een 1vco synth toch??

Origineel geplaatst door smackos
Heb je vroeger nooit een Moog gehad?
Ga je hem aansturen met CV/GATE of live inspelen?
Ik heb nog wel ergens Midi-to-CV/Gate converter liggen die ik wel voor een zacht prijsje van de hand wil doen![]()

Origineel geplaatst door synthiaks
Ik las ergens dat het filter een ringmodulator heeft. wat moet ik me hier bij voorstellen? Dat je de filterfrequency kan moduleren met de vco?

Origineel geplaatst door Leo
kopt, je kan het filter moduleren met de oscillator. en dat is echt te gek, zeker als je de resonantie stevig opendraait.
echt waar, de micro is een van de leukste moogs, zeker de leukste kleine moog.
leuk van die modulatie (en ook van de sustain van filter en vco) is dat hij geen potmeter heeft maar een schakelaar in drie (of 2 ) standen. dat is een beperking die verrassend resultaat kan opleveren. de traploos in te stellen golfvorm van de vco is ook zoiets leuks, net als de doubling (1 of 2 oktaven lager), de wide-stand voor de vco zodat je van lage tikken naar hondenorenhoog kan gaan met 1 zwengel aan de potmeter en de lfo met 2 schakelaars voor source en destination (oa s&h en dan niet alleen naar vco en filter, maar ook bv naar golfvorm) maken deze synth echt de moeite waard.
als phochos zijn naam waarmaakt en de synth snel weer wegdoet, zou ik als ik jullie was erbovenop springen.

Origineel geplaatst door divi
(en hoort deze thread niet in vintage?)
)
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door phochos
De micromoog blijft voorlopig nog in de WAH studio staan.
Phochos![]()