oli303
Ouwe rot
Origineel geplaatst door olafmol
volgens mij begrijpen wij mekaar niet..ik zeg helemaal nergens dat paketten als cubase of notator "beperkend" zijn, dat maak jij ervan..... integendeel..wat ik zeg dat je met een RM1x ofzo ook net zo *goed* kan werken..... je draait het steeds om in het negatieve, ik bedoel het juist allemaal positief... maar ik denk dat we beiden onze punten vaak genoeg duidelijk hebben gemaakt hier, dus ik houd er in ieder geval mee op![]()
hey, tis toch maar een discussie hee... als iedereen op een forum het altijd met elkaar eens zou zijn, zou het concept forum toch wel vrij "pointless" zijn. niet?
Ik versta best wel wat je bedoelt en jazeker we hebben deze discussie al eerder gevoerd. Dus ok laten we de strijdbijl maar begraven.
Maar kwil dat supermachien genaamd RM1X dan toch wel eens IRL uittesten... kwil gewoon weten wat er nu zo speciaal aan is.
Uiteindelijk is het natuurlijk aan jezelf om een keuze te maken hoe je het liefste werkt. Wat je precies wil doen, speelt natuurlijk een zeer grote rol hierin.
en inspiratie.....

)