bliepbliep
music - non stop
Origineel geplaatst door snorie
niet te duur maar wel gewoon een beetje degelijk.
behringer, iedereen scheld altijd maar op behringer maar het is voor die prijs best heel goed spul.
bliepbliep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door snorie
niet te duur maar wel gewoon een beetje degelijk.
Of misschien een yamaha MG. Net ietsje duurder dan de behringer.Welke mengtafel raden jullie mij dan aan, niet te duur maar wel gewoon een beetje degelijk.
.
)
Origineel geplaatst door SubZ
Heb nu een AN1X gekocht en ik gebruik Cubase SX3 en als geluidskaart de M-audio Audiophile 2496 pci.
Genre techno, trance (ben helemaal weg van de Cosmic Gate sound, als er zoiets bestaat)
Verder heb ik een prima pc staan die eventueel wel als sampler zou kunnen werken.
Wat zou voor mij een goede aanvulling zijn? Budget +/- 350 euro
Wat ik nu te koop zie staan hier en op mp en waar toch wel mijn interesse naar uit gaat:
MC505, Juno2, Lexicon MPX100, 110 of 550
Elke mening telt hier, bedankt voor je reactie
ik zou de mc505 meer voor drumsounds nemen en alles wat deze verder te bieden heeft is meegenomen.![]()

mag vreemd klinken maar ik ken niet echt sites waar kwaliteitsamples gratis te krijgen zijn :confused:
een goede mixer lijkt op dit moment prio 1 voor mij incl effect dan![]()
ik kan eventueel naar 4 verschillende losse sporen opnemen, dat kan ik w.b. werkwijze nog wel aanpassen.Origineel geplaatst door Dj Marko X
ik ben van plan om me de onderstaande dingen aan te schaffen,
geluidskaart Emu 1212m
m-audio axiom 61
monitors ( welke is nog niet bekend )
Korg Electribe ES1mkII
Ik werk nu met reason en maak voornamelijk hardstyle.
Ik kan nu ook een behringer virtualizer kopen van iemand.
iemand mischien tips of sugestis??

Origineel geplaatst door Roel
opname: cassettedeck (incidenteel) + computer (4 sporen)
...
ik mis het weleens dat ik niet alle kanalen van mijn mixer kan opnemen op losse sporen, meestal neem ik het op en bounce het eindresultaat ineens naar een mp3tje of oggtje.
..
dus geen losse recorder. graag zou ik tapedeckfuncties op mijn computer hebben (ja die heb ik eigenlijk al), maar soort van scrollwheel om zonder poespas tussen tracks te wisselen, de status hiervan te zien en snel trackmutes aan en uit te zetten is wel erg fijn.
...
de besturing van de pc met toetsenbord en muis bevalt me dus niet helemaal.
...
maar toch mis ik de directe interactie die je met hardware wel hebt, op bijvoorbeeld een tapedeck of hardwaremeersporenrecorder.
...
mijn budget is klein. iemand tips?