Ik heb nu een tijdje rond zitten kijken op al deze dscussies en mij valt op dat iedereen het over een zolaag mogelijk latecy heeft.
Met de weinige ervaring die ik heb ben ik erachter gekomen dat als je in reason de latecy niet goed insteld dan loopt je externe midi app. niet synchroon.
Maar ehh hoe zit dat b.v. bij de MAYA44 deze heeft geen midi in/uit gang en toch een hele lage latecy???
Wat mis ik hier of heb ik een heel verkeerd idee van latecy in mijn hoofd.:confused:
Met de weinige ervaring die ik heb ben ik erachter gekomen dat als je in reason de latecy niet goed insteld dan loopt je externe midi app. niet synchroon.
Maar ehh hoe zit dat b.v. bij de MAYA44 deze heeft geen midi in/uit gang en toch een hele lage latecy???
Wat mis ik hier of heb ik een heel verkeerd idee van latecy in mijn hoofd.:confused:
nja... zonde,... geef je je geld uit aan dat sorot dingen.. miskoop kan, maar met computers blijf je miskopen vind ik persoonlijk... tis aldtijd nooit genoeg...
kvind et maar but af en toe.. vooral voor de mensen die minder van compuiters weten, of niets...
you