Latecy?

Ik heb een Creative Audigy Platinum en als ik mijn synths wire is

:stupid: Mijn latency erg hoog 700 ofzo

met die Asio drivers (ofzp :erm: ) dan is mijn latency NOG 92ms!!!

wie helpt mij! :erm:

gewoon een nieuwe soundcard kopen

sim-pel

Mijn sys is een

MSI K7t266
AMD XP 2000+
512 MD '266meghz RAM
60 GB 7200 rpm

thnx

Heb je trouwens de laatste Via 4in1 drivers geinstalleerd? Grote kans dat je gewoon problemen hebt met de combi geluidskaart-(Via)chipset.
Check anders ff tweakers.net, daar zijn zat topics over soundblasters en problemen met chipsets en besturingssystemen...

Verwacht trouwens niet al te veel van supertiming en soundblaster kaarten, voor ECHT goeie hardwaretiming kom je toch altijd weer uit bij de duurdere kaarten...

En je buffers verkleien in je asio control panel. Scheelt heel veel ms.

check voor goeie drivers voor je audigy of sblive deze site eens kx ik heb met me sb live een latency van 10 ms, zonder geruk!
ook je bufferinstellingen veranderen kan een heleboel schelen inderdaad

Octagen: als die KX drivers bij jou niet goed werken, zoek dan het probleem bij je combinatie chipset/geluidskaart, en controleer of je software goed ingesteld staat....

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Octagen: als die KX drivers bij jou niet goed werken, zoek dan het probleem bij je combinatie chipset/geluidskaart, en controleer of je software goed ingesteld staat....

Wat loop je altijd negatief te lullen over VIA? Ik heb nog noooit problemen gehad, niet met de sblive, als met de hoontech dsp2000... en ik had hetzelfde mobo.

:gaap:

en je mag niet over latency klagen als je met een sblive werkt.. ik klaag ook niet over een kut auto als ik in een lada rijd, dat is gewoon een FEIT

Origineel geplaatst door krz

Wat loop je altijd negatief te lullen over VIA? Ik heb nog noooit problemen gehad, niet met de sblive, als met de hoontech dsp2000... en ik had hetzelfde mobo.

:gaap:

Ik ook niet met de RME Hammerfall, de M-Audio AudioPhile en de M-Audio Delta 1010. :confused:

Back