Sound-design theorie..

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
op die site stonden wat leuke simpele reaktor ensembles....

ook een heleboel modular patches in hqx (????) formaat..... welk programma is dat, daar heb ik nog nooit van gehoord

HQX is voor de Mac bedoeld. Je kunt het als het goed is uitpakken met Stuffit Expander die als trial (uitpakken only) te downloaden is op www.stuffit.com. Kans zit er wel in dat je bestand dan nog steeds niet werkt, maar okee...

toch heb ik zelf bij dit soort dingen...als je zelf een beetje pielt, niet al te dom bent, waar zou ik deze info dan voor nodig hebben?! door ervaring leer ik genoeg vind ik:)

Kan iemand mij dat uitleggen? serieuze vraag. want wat mis ik dan?

Origineel geplaatst door Unic
toch heb ik zelf bij dit soort dingen...als je zelf een beetje pielt, niet al te dom bent, waar zou ik deze info dan voor nodig hebben?! door ervaring leer ik genoeg vind ik:)

Kan iemand mij dat uitleggen? serieuze vraag. want wat mis ik dan?

dat hangt wel een beetje af van de stof...bij akoestiek leer je dat natuurlijk niet door gewoon een beetje pielen.
Het is mooi als je dit soort dingen als handvat kan gebruiken en sneller van A naar B komt ipv het allemaal zelf uit te zoeken. En sowieso, mensen stippen toch vaak punten aan waar je zelf nooit aan zou denken...

Back