heb een eigen videoclip gemaakt!

int begin dacht ik, da past hier nie zo goed bij, tot dat de ritmes boven kwamen, lekker afx stijl.
echt wel leuk. ik wou ervoor stemmen maar het lukt precies niet, is het al afgelopen?

met wat heb je die muziek gemaakt?

En onze William was zojuist op Studio Brussel voor een interview !

......ga je nog naar de Beastie Boys ? ;)

nee, heb er nog steeds geen geld voorover.

was wel grappig, maar ook zeer kort.. most daar maar zijn om 7.15 en een kwartiertje later was ik al weer weg..

Origineel geplaatst door droon

was wel grappig, maar ook zeer kort.. most daar maar zijn om 7.15 en een kwartiertje later was ik al weer weg..

nou dat waren dan andy warhols fifteen minutes of fame, ik hoop dat je er van genoten hebt:D

Origineel geplaatst door droon

Wat ook wel grappig is : je bent al het 2e forumlid die ik in een interview op StuBru heb gehoord
(de 1e was Toon, n.a.v. zijn winnende Starflam-remix, eind vorig jaar) :)

't donderd niet voor mij waar je vandaan komt, waar je wel of niet lid van bent, wat je favoriete kleur is......

creativiteit / orginaliteit is wat voor mij telt, iets durven, ik vind 't echt een gaaf filmpje,
mijn stem heb je!

ciao

wedstrijd is gedaan! je hoeft niet meer te stemmen.. mss beter effe men originele topic aanpassen..

Back