heb een eigen videoclip gemaakt!

droon

Ingeburgerd
hey, ik heb een video clip gemaakt op een track van mezelf.. wel eigenlijk heb ik de track en de clip tegelijk gemaakt.. samen gemixt en gecut enzo.. was best interessant om te doen. Ik ben er een volledig jaar mee bezig geweest (het was men afstudeer project) en het is volgens mij en 202 anderen super de moeite waard.maar dat moeten er 260+ worden, dat zit zo:
de clip is gelecteerd voor een filmfestival (en bij deze ook heel reliable gehost) en de winnaar wordt bepaald door een netvoting.

dus check de filmpjes (zitten er een paar vree leuke bij) en stem dan voor het mijne :)

http://kingkong.be-creative.be/1Minuut2004/

"screen" door ghysels william, dat ben ik.

tnx!

en is ook een lange versie, daarvoor moet je me mailen.
www.droon.org

Ik vind het echt top! Muziek en beeld vloeien mooi in elkaar over (vooral de "bloederige overgang"). Komt dit nummer ook uit, of is het enkel voor dit filmpje?

En welkom hier natuurlijk. :okdan:

ja, ik kan het zelf niet los zien van de clip, dus mss ooit op een dvd release ofzo.. :)

(ook uit gent btw)

kheb uw filmke bekeken. en ik herken u. gij waart op "2 days on" een workshop aan het geven met soundplant dacht ik.
het filmpje vind ik wel goe gedaan (beetje chris cunningham achtig). het liedje ook trouwens. zitte gij ook nie op sint lucas? ik dacht u daar al nekeer gezien te hebben.

ok, als er twee enthousiaste replies komen, maar er komt maar één stem bij, dan schort er iets! komaan mensen, met een tweede plaats kan ik geen potten choco kopen volgende maanden!

en yep, soundplant workshop was ik. bezige bij :) en ja ik zat ( en zit nog met een half been) op st. lucas.

ow zorry hoor!

Attachments

• bob met joint.jpg
    bob met joint.jpg
    2,9 KB · Bekeken: 72
np. ik kan maar aan 1 ding denken. stemmen! stemmen! stemmen! geld! geld! geld! verspreid! verspreid! verspreid!

Bijzonder... Heel bijzonder. En 'n beetje 'unheimlich', dat filmpje. De muziek trouwens ook. Zou wel passen op de VPRO. Waarvoor was het eindproject?

Origineel geplaatst door droon
en stem dan voor het mijne :)
Rustig aan manneke, die stem moet je wel verdienen.8o)
Heb je je daarvoor aangemeld op synthforum, alleen om stemmen te winnen?

Eerst maar eens eventjes kijken......

hmm

De meeste filmpjes slaan helemaal totaal nergens op, die kunnen wat mij betreft toch beter een andere richting gaan zoeken.
Jouw filmpje is idd best goed qua special effects, maar het heeft geen clou net zoals alle filmpjes.
Dus ik heb maar nergens op gestemd want ik had ook geen zin om m'n e-mail adres in te vullen.
Btw, wordt eerst maar eens volwaardig SF lid voordat we massaal bevooroordeeld voor je gaan stemmen.

Origineel geplaatst door MIDIoot
Rustig aan manneke, die stem moet je wel verdienen.8o)
Btw, wordt eerst maar eens volwaardig SF lid voordat we massaal bevooroordeeld voor je gaan stemmen.

I agree. Eerst heftig ontgroenen die nieuweling. :duivels: :o:

Origineel geplaatst door MuziekFriek
I agree. Eerst heftig ontgroenen die nieuweling. :duivels: :o:
Precies, eerst je gear en skills opsommen en dan een longdrinkglas Absynth in één keer achteroverslaan.

ja.. ik ontken niet dat ik zwaar aan het spammen ben, de enige manier om deze shit te winnen, ik probeer het te doen op een eerlijke manier: ik post enkel op fora waar het ze er effectief iets zou kunnen schelen EN ik zeg mensen dat ze enkel moeten stemmen als ze ok vinden EN ik volg al men posts op (it's a full time job). kwa "eerst een waardig lid worden" ik geloof dat er al een heel waardig lid was die hierover ook een thread heeft opgestart, maar die is al weggehaald. anyway, ik heb eigenlijjk geen tijd om me te verdediggen tegen die paar mensen die zich net effe cynisch voelen en dat dan ook even moeten spuien. Uit mijn kruistocht langs bijna alle terzakedoende fora, kon ik reeds besluiten dat je de professionaiteit van de posters vaak kunt afleiden uit het respect dat ze mede kunstenaars betuigen. basicly heb ik nog nergens dit soort "eigen forum eerst" reply gehad. (maar 'k heb ze wel al gegeven op fora waar ik meer thuis ben, dus ik begrijp het wel)

En van absinth heb ik ooit een week alcohol vergiftegging gehad, dus enkel de geur van anijs doet me nu al kokhalzen.. sorry!

blijf gerust nog maar wat rondhangen. we komen wat breekkoor mensen tekort hier.
(ik heb allesinds al gestemd voor je). je staat momenteel 2de, das inderdaad niet genoeg
om potten choco te kopen. :D

Origineel geplaatst door MIDIoot

Ik snap het probleem toch niet echt hoor. ;)

Als Dr. Oon zoiets maakt, dan zie je dat hij daar heel veel tijd en werk heeft ingestopt. Of hij hier nu net lid is of niet, wat maakt het uit. Hij is duidelijk creatief bezig met muziek en dat telt voor mij meer dan het aantal posts die iemand heeft.

De andere thread is inderdaad weggehaald, omdat het nu eenmaal beter is dat Dr. Oon zijn eigen thread start en omdat die andere thread toch nergens naartoe ging door wat kleingeestigheden ...

Back